Hakan...Babocan öncelikle
ismimi kullanarak yazdığın konu için teşekkürler. Ben bu dijital baskı olayını inan çok araştırdım.İlk önce airbrush yaptırmak istedim ama burası Ş.URFA.Böyle şeyler bize uzak.Ve enson bu baskı olayı kafamda fikir oluşturdu.Biraz uğraştan sonra yapabildik.Tabi senin 3 gün dediğinden biraz fazla sürdü.Tabi tek başına yapınca (motor tamiri+sök-tak) daha uzun sürüyo.
İnan bunu yürekten söylüyorum.Benimkinden katkat güzel olmuş.
Cepten görüştüğümüzde söylediğim gibi ŞEFFAF FOLYA'ya yaptır..Anlattığım gibi.Yine bi sorun olursa cebimde, msn'de emrinde..:rendeer::rendeer:
Tek kelime ile MÜTHİŞ OLMUŞ be..SÜPER.:cat::cat:
[email protected]
10 numara olmuş 10..:cat::cat:[/SIZE
]