teşekkürler,indian chief sitesinden resmi indirip dijital baskı alıyorsunuz.sonrailkçok yakışıklı olmuş.
güle güle kulanın.
işlemler hakkında biraz bilgi verirseniz çok makbule geçer.
kızılderili teması benim de çok hoşuma gider. o yüzden ekstradan beğendim.![]()
Sağol kardeşim,çok naziksin,daha aksesuarları tamamlamadım,esas tam bitmişya ihsanhakan abi seni gorunce hep o motor sana cok sade gelirdi bana göre kıyafet fln cok guzel ama motorda bi eksik var die düşündüm bikaç defa ve smd gördümki o eksigi tamamlamışsın ve çok güzel olmuş eminim bu haliylede o motora yakışıcak en ii insan sen olucaksın:rendeer:
sağol kardeş,çok teşekkürler:rendeer:cok güzel bir calışma olmuş tebrik ederim ayrıca (yakıyor) :cat::cat:
cok güzel bir calışma olmuş tebrik ederim ayrıca (yakıyor) :cat::cat:
Ya eskiside güzeldide siyah artık içimi karartmıştı:rendeer:Valla çok şık durmuş eskisinden kat be kat daha iyii
Gökhan kardeş motor aslında bordo idi,siyaha ben boyatmıştım ve ruhsata dahaihsan abi maşallah
çok güzel bi çalışma olmuş ta
renk deişimi var
ruhsatla ilgili bişi yapıcanmı?
Abi biz kartaldan çıkıyoruz, 12:00-12:15 gibi tophane de oluruz.
Telefon da açarım birazdan, görüşmek üzere...
Ha unutmadan, motorunu da getir.![]()
birader nedir olayınız...böle özel adam çağırmalar falan...kırmayım bacaklarınızı...gruplaşma yapmayın arkadaşım...
o bizim adamımız...:queen:
. Benim de aklımda ileride ben de boyatabilirim saolasın.
bu arad benim askerliğe daha çok var gerekli bilgilendirmeyi zaten yaparım metenin laflarına pek bakma ortalığı kızıştırıyor
tırt_han abi, seni de çağırıyoruz ama gelmiyosun ki. :cherry:
hakan abicim çok tatlı olmuş...
ben alınca banada süsleme yapalım:cherry:
abi ciddimisin yaşadım o zaman ben...
ben onu satarım boyuma göre cbr 125 alırım..
hatıra hatıra der saklardım ama kullanamamki:mrgreen::rendeer: