Motosikletimi yeniledim

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
cok güzel bir calışma olmuş tebrik ederim ayrıca (yakıyor) :cat::cat:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla çok şık durmuş eskisinden kat be kat daha iyii
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ihsan abi maşallah
çok güzel bi çalışma olmuş ta
renk deişimi var
ruhsatla ilgili bişi yapıcanmı?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
çok yakışıklı olmuş.
güle güle kulanın.
işlemler hakkında biraz bilgi verirseniz çok makbule geçer.

kızılderili teması benim de çok hoşuma gider. o yüzden ekstradan beğendim. :)
teşekkürler,indian chief sitesinden resmi indirip dijital baskı alıyorsunuz.sonrailk
astar boya vuruluyor,resmi üstünü kapatıp üç kat daha boya atıyorsunuz,
kenarlarda seviye farkı kalmayınca en son katı resme gölge vererek atıp
üstüne vernik ve işlem bitiyor:)

ya ihsanhakan abi seni gorunce hep o motor sana cok sade gelirdi bana göre kıyafet fln cok guzel ama motorda bi eksik var die düşündüm bikaç defa ve smd gördümki o eksigi tamamlamışsın ve çok güzel olmuş eminim bu haliylede o motora yakışıcak en ii insan sen olucaksın:rendeer:
Sağol kardeşim,çok naziksin,daha aksesuarları tamamlamadım,esas tam bitmiş
halini görün siz helebir:rendeer:

cok güzel bir calışma olmuş tebrik ederim ayrıca (yakıyor) :cat::cat:
sağol kardeş,çok teşekkürler:rendeer:

cok güzel bir calışma olmuş tebrik ederim ayrıca (yakıyor) :cat::cat:

Valla çok şık durmuş eskisinden kat be kat daha iyii
Ya eskiside güzeldide siyah artık içimi karartmıştı:rendeer:

ihsan abi maşallah
çok güzel bi çalışma olmuş ta
renk deişimi var
ruhsatla ilgili bişi yapıcanmı?
Gökhan kardeş motor aslında bordo idi,siyaha ben boyatmıştım ve ruhsata daha
işletmemiştim,şimdi bordonun bir tonu yani ruhsattan yırttım:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi biz kartaldan çıkıyoruz, 12:00-12:15 gibi tophane de oluruz.

Telefon da açarım birazdan, görüşmek üzere...

Ha unutmadan, motorunu da getir.:p

birader nedir olayınız...böle özel adam çağırmalar falan...kırmayım bacaklarınızı...gruplaşma yapmayın arkadaşım...:p

o bizim adamımız...:queen:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
HAkan abim valla süper olmuş dediğin gibi yapmışın motifler sırıtmıyor üstüne de vernik olunca kaymak gibin olmuş :) Yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler. Benim de aklımda ileride ben de boyatabilirim saolasın. bu arad benim askerliğe daha çok var gerekli bilgilendirmeyi zaten yaparım metenin laflarına pek bakma ortalığı kızıştırıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper olmuş motifler,bu durumda sende ''motosikletin üstünde oturan boğa'' oluyosun galiba :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
birader nedir olayınız...böle özel adam çağırmalar falan...kırmayım bacaklarınızı...gruplaşma yapmayın arkadaşım...:p

o bizim adamımız...:queen:

tırt_han abi, seni de çağırıyoruz ama gelmiyosun ki. :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
. Benim de aklımda ileride ben de boyatabilirim saolasın.

bu arad benim askerliğe daha çok var gerekli bilgilendirmeyi zaten yaparım metenin laflarına pek bakma ortalığı kızıştırıyor


abi en son (3 ay önce):pKasımda askerim demiştin...şimdide bahara kaldı falan...ayıp dimi...valla dua ediyom inşallah Barzaniye yapılacak operasyonun başında yedek subay olarak tim komutanı olursuun iyimi...aminnn..:queen:


bu arada tırt twıster 250 ni daha satmamanı ayıplıyor kınıyorum...bu kadar parayı mezaramı götürcen diye sormaktan kendimi alıkoyamıyorum...neyse Kuzey Irakta harcarsın paraları peşmergelerle...:p

tırt_han abi, seni de çağırıyoruz ama gelmiyosun ki. :cherry:


abi öle valla...bana fürek demişler...niye ...işte eyle...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bizzat ben gördüm sitedeki ilk kişi olarak ve Hakan abime çok yakıştığını söylemeden geçemeyeceğim..

Güle güle kullan Hakan abi, inşallah yakın zamanda yeni motorunun da kutlamasını yaparız :wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hakan Abi nefisss olmuş... :) Çok yakışmış güle güle kullan...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
abi ciddimisin yaşadım o zaman ben...
ben onu satarım boyuma göre cbr 125 alırım..
hatıra hatıra der saklardım ama kullanamamki:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
ellerine sağlık, hem fikir olarak, hem işçilik ve resim seçimi olarak tabiri caiz ise cuk oturmuş. kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi ciddimisin yaşadım o zaman ben...
ben onu satarım boyuma göre cbr 125 alırım..
hatıra hatıra der saklardım ama kullanamamki:mrgreen::rendeer:

inanırmısın biride bana sana SS bilmem ne alıcam dedi bi ara forumda...bende dedimki abi o makinayı kullanamamki ben en iyisi satıp başka makina alıp kalan parayı yemek...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst