Motosikletimi yeniledim

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi selamlar...böylede güzel...yapanın eline sağlık beğendim...peki moturun kırımızya dönünce ruhsata işletmen gerekmiyomu...yani motoru kırmızı olmuş artık...ben pek anlamam am bilgin olsun yinede...


yengeyi Şişlide Vergi dairesinin önünden osmanbeye inerken gördüm...ablaa diye bağırdım...o kadar konsantre olmuşki trafiğe farketmedi...2 hafta önce hafta içiydi galibe yanlış hatırlamıyosam...

sana herşey yakışır abicim...saygılar sevgiler...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Güzel olmuş, kazasız, çiziksiz nice

yolculuklara.
Çok sağol arkadaşım,teşekkürler:rendeer:

Güzel çalısma olmus harbıden ugrasmıssınız guzel olmus ama ben orjınal halını daha cok begenıyorum ne yalan soylıyım.Allah kaza bela vermesın genede guzel.
Sağol kardeşim,evet gerçektende bayağı uğraştık resim ve renk seçimi sonrada
boyası üç günüm yedi,haklısın orjinalide güzelde biraz değişiklik olsun dedim:rendeer:

abi selamlar...böylede güzel...yapanın eline sağlık beğendim...peki moturun kırımızya dönünce ruhsata işletmen gerekmiyomu...yani motoru kırmızı olmuş artık...ben pek anlamam am bilgin olsun yinede...


yengeyi Şişlide Vergi dairesinin önünden osmanbeye inerken gördüm...ablaa diye bağırdım...o kadar konsantre olmuşki trafiğe farketmedi...2 hafta önce hafta içiydi galibe yanlış hatırlamıyosam...

sana herşey yakışır abicim...saygılar sevgiler...
Sağol Mte kardeşim,ruhsatta bordo gözüküyor buda aslında bordonun bir tonu
anlıcan değişiklik yapmaktan kurtulduk:queen::queen:
Doğrudur motor kullanırken dünyayı görmüyor(ben hariç:queen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Güzel olmuş hakan abi...başlıktada dediğin gibi yeni motor gibi olmuş...hayırlı olsun...yeni motorunun rengini güneşte güle güle soldur...:) :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

By ihsanhakan
Buda yeni hali:

Sağol Mte kardeşim,ruhsatta bordo gözüküyor buda aslında bordonun bir tonu
anlıcan değişiklik yapmaktan kurtulduk:queen::queen:
Doğrudur motor kullanırken dünyayı görmüyor(ben hariç:queen:)


abi senin düldül zaten siyah değilmiydi...heee...sen bordodan siyaha boyadın...soracıma bordonun başka bi rengi...vballa elinde evrim geçirdi motür...yazık valla...benliğini yitirdi...zamanında neydi dimi
abi o motorlar herkesin almak için can attığı falan...


Darkdaymınd Oğuzla sen şu düldülü değiştir başkada bişiy istemiyom...

abi bişi dicem kızma..yengeyi bi görcen yolda...kafayı öne uzatmış...sankim ön lastiği hareket halinde kontorol ediyor gibi...yani bişey olsa Allah muhafaz motordan önce o toslayacak kafasıyla...:pyohsam kızdığı kişilere kafamı atıyor yolda...:queen:



senden iyi olmasın yenge aplamızıda özledik...

burak askere gidiyo biliyon dimi abi...Kuzaye Irağa Barzaninin peşmergesiyle savaşmaya abi...ona bi veda şekli yapalım ev ortamında...:p
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Abi çok güzel olmuş valla emeği geçen herkesin eline sağlık bende bi alsam hysoungumu yaptıracam :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Güzel olmuş hakan abi...başlıktada dediğin gibi yeni motor gibi olmuş...hayırlı olsun...yeni motorunun rengini güneşte güle güle soldur...:) :cat:
Bülent çok sağol teşekkürler,soldurmayı birlikte gezilerde yaparız artık:rendeer:

Abi çok güzel olmuş valla emeği geçen herkesin eline sağlık bende bi alsam hysoungumu yaptıracam :cherry:
Sağol kardeş,inşallah kısa zamanda alırsın,aldığında haberim olsun yardımcı
olurum.:rendeer:

abi senin düldül zaten siyah değilmiydi...heee...sen bordodan siyaha boyadın...soracıma bordonun başka bi rengi...vballa elinde evrim geçirdi motür...yazık valla...benliğini yitirdi...zamanında neydi dimi
abi o motorlar herkesin almak için can attığı falan...


Darkdaymınd Oğuzla sen şu düldülü değiştir başkada bişiy istemiyom...

abi bişi dicem kızma..yengeyi bi görcen yolda...kafayı öne uzatmış...sankim ön lastiği hareket halinde kontorol ediyor gibi...yani bişey olsa Allah muhafaz motordan önce o toslayacak kafasıyla...:pyohsam kızdığı kişilere kafamı atıyor yolda...:queen:



senden iyi olmasın yenge aplamızıda özledik...

burak askere gidiyo biliyon dimi abi...Kuzaye Irağa Barzaninin peşmergesiyle savaşmaya abi...ona bi veda şekli yapalım ev ortamında...:p

Ya o mahsus öyle gidiyo,taksiciler bile gelişini görünce yoldan kaçıyolar:queen:
Burak ne zaman gidiyo ya benim haberim yok,tabiki uğurlarız kardeşimizi ona
yakışır bi şekilde:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
inşallah abi bi alabilsem zaten hemen yayınlarım burda kıskanıyorum biraz görünce burda:pale:ama bir gün benim de olucak inş o zaman sölerim ne kadar ki maliyeti işçilik çok di mi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ya o mahsus öyle gidiyo,taksiciler bile gelişini görünce yoldan kaçıyolar:queen:
Burak ne zaman gidiyo ya benim haberim yok,tabiki uğurlarız kardeşimizi ona
yakışır bi şekilde:rendeer:



abi bide bi sinirli bakıyo...amaninnbboo...ben aplaaaa diye bağırdığımda oda zaten o an başka bi araca asabiyetle bakıyodu banamı korna çalındı acaba diye...ben bilem tutuştum...nası asık surat o öle..trafikte psikopata bağlamış valla yolları benden söylemesi...:queen:


valla gidiyodu en son görüştüğümüzde...bi arayayım beyefendiyi...haber veriririm...evinde bize davet vercekmiş abi...denizcimuzo...dark oğuz sen ve ben olcakmışız sadece...

sosyal hayata veda dağlara merhaba partisi...:queen:


neyse abi konunu dağıtmayayım...eğer purağın daveti olursa öle motorcu elbiselerinele gelirsin taammı...biz moturcuyuz nasılolsa...:p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abi süper olmuş, güle güle kullan... kazasız belasız
Uğurtan teşekkürler,sağolasın gezeriz artık güzel havalarda:rendeer:

inşallah abi bi alabilsem zaten hemen yayınlarım burda kıskanıyorum biraz görünce burda:pale:ama bir gün benim de olucak inş o zaman sölerim ne kadar ki maliyeti işçilik çok di mi?
yok ya öyle çok maliyetli bişey değil,korkulacak bişey hiç değil inan,sen motoru al
gerisini merak etme:rendeer:

abi bide bi sinirli bakıyo...amaninnbboo...ben aplaaaa diye bağırdığımda oda zaten o an başka bi araca asabiyetle bakıyodu banamı korna çalındı acaba diye...ben bilem tutuştum...nası asık surat o öle..trafikte psikopata bağlamış valla yolları benden söylemesi...:queen:


valla gidiyodu en son görüştüğümüzde...bi arayayım beyefendiyi...haber veriririm...evinde bize davet vercekmiş abi...denizcimuzo...dark oğuz sen ve ben olcakmışız sadece...

sosyal hayata veda dağlara merhaba partisi...:queen:


neyse abi konunu dağıtmayayım...eğer purağın daveti olursa öle motorcu elbiselerinele gelirsin taammı...biz moturcuyuz nasılolsa...:p
Nişan playını unutmadım ha:bounce:,tmm bana muhakkak haber verin.:)

Güzel olmuş nazar değmesin
Sağol kardeşim,cümlemize nazar değmesin inşallah:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Tek Kelimeyle HARİKA :cat:

Ellerinize sağlık abi :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Nedense Chopper dendi mi aklıma, Air-Brush geliyor.. :)

Hakan abim, çoook manyak ötesi olmuş.. :cat:
Tebrikler..:rendeer:
Kazasız Belasız inşallah.. :wiinkk:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Nedense Chopper dendi mi aklıma, Air-Brush geliyor.. :)

Hakan abim, çoook manyak ötesi olmuş.. :cat:
Tebrikler..:rendeer:
Kazasız Belasız inşallah.. :wiinkk:
sevgili kardeşim çok haklısında air-brush çok pahalı ben dijital baskı yöntemini
kullandım,air-brush fiyatının ondabirine maloldu:queen::queen:,beğendiğine sevindim,sağolasın:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
sevgili kardeşim çok haklısında air-brush çok pahalı ben dijital baskı yöntemini
kullandım,air-brush fiyatının ondabirine maloldu:queen::queen:,beğendiğine sevindim,sağolasın:rendeer:

Nasıl yani? Dijital baskı mı şimdi bu? :cyclopsan
Vallahi hiç belli olmuyor yaaa... :silent:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Nasıl yani? Dijital baskı mı şimdi bu? :cyclopsan
Vallahi hiç belli olmuyor yaaa... :silent:
Eeee sende ustalarla nikah kıyıp üç gün adamların canını burnundan çıkarırsan
belli olmaz tabiki:queen::queen::queen:
şaka bi yana adamlar gerçektende ellerinden geleni yaptılar,üstelikde ilk defa
yapıyorlar böyle birşeyi.:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
çok yakışıklı olmuş.
güle güle kulanın.
işlemler hakkında biraz bilgi verirseniz çok makbule geçer.

kızılderili teması benim de çok hoşuma gider. o yüzden ekstradan beğendim. :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya ihsanhakan abi seni gorunce hep o motor sana cok sade gelirdi bana göre kıyafet fln cok guzel ama motorda bi eksik var die düşündüm bikaç defa ve smd gördümki o eksigi tamamlamışsın ve çok güzel olmuş eminim bu haliylede o motora yakışıcak en ii insan sen olucaksın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst