Motosikletimi yeniledim

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen:
gönüller bir abi..
ama senin gönlün zengin al sen bana bi tane kalanını beraber yeriz abi...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
emeğinize sağlık çok güzel olmuş :cat:
Çok sağol kardeş

Çok güzel olmuş abi, güle güle kullan :)
Tuba sağol,beğendiğine sevindim:)

çok güzel olmuş güzel çalışma güle güle kullan
Teşekkür ederim,çok sağolun:)

HAkan abim valla süper olmuş dediğin gibi yapmışın motifler sırıtmıyor üstüne de vernik olunca kaymak gibin olmuş :) Yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler. Benim de aklımda ileride ben de boyatabilirim saolasın. bu arad benim askerliğe daha çok var gerekli bilgilendirmeyi zaten yaparım metenin laflarına pek bakma ortalığı kızıştırıyor
Sevgili kardeşim sen ne zaman istersen ben elimden geleni yaparım,resimleri seçer boyayı beraber yaparız.Metenin elbise davasından anladım zaten:queen:

süper olmuş motifler,bu durumda sende ''motosikletin üstünde oturan boğa'' oluyosun galiba :)
Esas diğer aksesuarlar gelince oturan boğa olucam galiba:p

Hakan Abi nefisss olmuş... :) Çok yakışmış güle güle kullan...
Ertek çok teşekkürler beğendiğine sevindim kardeş:rendeer:

hakan abicim çok tatlı olmuş...
ben alınca banada süsleme yapalım:cherry:
Tuğçe kardeşim dediğinede bakın hele,ne demek başka kimseye bırakmam bizzat
kendim boyarım,yeterki sen motor al:rendeer:

ellerine sağlık, hem fikir olarak, hem işçilik ve resim seçimi olarak tabiri caiz ise cuk oturmuş. kazasız belasız sürüşler dilerim.
Çok teşekkürler kardeş,fikir Murat kardeşimin ama resim ve renk benim seçimim:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aaaa hakan abi bana nie cevap vermedinki?:cyclopsan
Küstüm sana :p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
"Azmin zaferi"nden başka bir şey çıkmıyor ağzımdan, anlatırken bile heyecanlandırıyordu, görünüşü de çok güzel olmuş, güle güle kullanmanı dilerim abi...:rendeer:
Ayrıca ustaların ve senin de elinize sağlık.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hakan abi çok güzel olmuş gençleşmiş motorun.hayırlı olsun .
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
BİROL 78;853903' Alıntı:
süper bi çalışma kaça ytl tuttu.
cbf150'mede düşünüyorum...
Kardeş sen istediğin resimleri söyle vede rengi en fazla 300 ytl (yol gidiş-geliş,
resimler,boya dahil) gibi bişey tutar.

cok guzel olmus kazasız kullanman dılegıyle abı
Oğulcan sağol kardeşim:rendeer:

"Azmin zaferi"nden başka bir şey çıkmıyor ağzımdan, anlatırken bile heyecanlandırıyordu, görünüşü de çok güzel olmuş, güle güle kullanmanı dilerim abi...:rendeer:
Ayrıca ustaların ve senin de elinize sağlık.
Olcan çok sağol,esas yarın tamamlanıyor aksesuarları sen o zaman gör bide:queen::queen:

hakan abi çok güzel olmuş gençleşmiş motorun.hayırlı olsun .
Hadi artık sende yeni motoru alda böyle bişey yapalım onada:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arkadaşlar yaz boyu kullandığım motorumda artık biraz değişiklik zamanıdır
diyerek Murat kardeşden aldığım fikirle bişeyler yaptım,bakalım nasıl olmuş.
Hakan...Babocan öncelikle ismimi kullanarak yazdığın konu için teşekkürler. Ben bu dijital baskı olayını inan çok araştırdım.İlk önce airbrush yaptırmak istedim ama burası Ş.URFA.Böyle şeyler bize uzak.Ve enson bu baskı olayı kafamda fikir oluşturdu.Biraz uğraştan sonra yapabildik.Tabi senin 3 gün dediğinden biraz fazla sürdü.Tabi tek başına yapınca (motor tamiri+sök-tak) daha uzun sürüyo.

İnan bunu yürekten söylüyorum.Benimkinden katkat güzel olmuş.
Cepten görüştüğümüzde söylediğim gibi ŞEFFAF FOLYA'ya yaptır..Anlattığım gibi.Yine bi sorun olursa cebimde, msn'de emrinde..:rendeer::rendeer:
Tek kelime ile MÜTHİŞ OLMUŞ be..SÜPER.:cat::cat:
[email protected]

ümmet perkitan;854110' Alıntı:
hakan abi çok güzel olmuş gençleşmiş motorun.hayırlı olsun .
10 numara olmuş 10..:cat::cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Çok güzel olmuş. Yenilenmiş motorunu güle güle kullan İhsan abi. :)
Bu dijital baskı ne kadar dayanıklı yağmurda falan çıkmıyor değil mi ?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Abi çok güzel olmus be kız gibin :)
Airbrush in resimleride gerçekten güzel secmişsin.
bizimkinede uygun bişiler yapılabilirmi acaba ?
kaça yapıyorlar bu uygulamayı ?
valla benimde yeptırmak gecti icimde :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi çok güzel olmus be kız gibin :)
Airbrush in resimleride gerçekten güzel secmişsin.
bizimkinede uygun bişiler yapılabilirmi acaba ?
kaça yapıyorlar bu uygulamayı ?
valla benimde yeptırmak gecti icimde :)

Oluyomuş... Hakan abi beni kandırmaya çalıştı senin motora da iyi gider dedi ama ben pek niyetli değilim. Mavişim bana böyle çok hoş geliyo..
Ama sen yaptırırsın, hem sende güzel durursa kıskanıp bende yaptırırım :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hakan...Babocan öncelikle ismimi kullanarak yazdığın konu için teşekkürler. Ben bu dijital baskı olayını inan çok araştırdım.İlk önce airbrush yaptırmak istedim ama burası Ş.URFA.Böyle şeyler bize uzak.Ve enson bu baskı olayı kafamda fikir oluşturdu.Biraz uğraştan sonra yapabildik.Tabi senin 3 gün dediğinden biraz fazla sürdü.Tabi tek başına yapınca (motor tamiri+sök-tak) daha uzun sürüyo.

İnan bunu yürekten söylüyorum.Benimkinden katkat güzel olmuş.
Cepten görüştüğümüzde söylediğim gibi ŞEFFAF FOLYA'ya yaptır..Anlattığım gibi.Yine bi sorun olursa cebimde, msn'de emrinde..:rendeer::rendeer:
Tek kelime ile MÜTHİŞ OLMUŞ be..SÜPER.:cat::cat:
[email protected]


10 numara olmuş 10..:cat::cat:[/SIZE
]


Murat kardeşim çok teşekkürler,hem fikir hemde yardımların için çok sağol,isim konusuna gelince fikir babası sensin tabiki ön planda sen olacaksın başka türlüsü ayıp olur bize yakışmazdı kardeş.Genede heran tlf edebilirim ona göre:queen::queen::rendeer:

Çok güzel olmuş. Yenilenmiş motorunu güle güle kullan İhsan abi. :)
Bu dijital baskı ne kadar dayanıklı yağmurda falan çıkmıyor değil mi ?
Erhan sağol,hayır kesinlikle çıkmıyor,zaten üzeri vernikli:)

Abi çok güzel olmus be kız gibin :)
Airbrush in resimleride gerçekten güzel secmişsin.
bizimkinede uygun bişiler yapılabilirmi acaba ?
kaça yapıyorlar bu uygulamayı ?
valla benimde yeptırmak gecti icimde :)

Sevgili kardeşim,istedikten sonra her motora uygunu bulunabilir,yeterki iste:queen:

cok ıyı kazasız belasız surusler.
Sağol kardeş,hepimize allah tekerini düz bastırsın:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuğçe kardeşim dediğinede bakın hele,ne demek başka kimseye bırakmam bizzat
kendim boyarım,yeterki sen motor al:rendeer:

:cat:

ehliyeti halletttim abicim geç oldu ama oluyo işallahg azcık kaldı..
sora bide motor aldıığımda sana vercem sen napıosan yapar halledersin zatenn..:cat::cherry::rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hakan...Kardeşim yeni resimlerini 4gözle :bounce:bekliyorum..Haberin olsun babocan:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst