Motosikleti kışın nasıl saklamak gerekir?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkmenderes kardeşim bir birayı hakkettin biliyorum sen içiyorsun ama ben sana ramazandan sonra ısmarlıcam sözzzzzzz :king:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol cenk baba.yaw bende kara kara düşünüodum bi kaç bişi daha öğreneyim diye.eee malum onlar bizim bebeklerimiz ve adam akıllı bakmalıyız onlara;dimi ama :cherry: ama bazı arkadaşların da dediği gibi bebeklerimizi hafta da bir felan çalıştırsak hatta havanın yağışlı olmadığı günler çıkıp 10-15 dakika dolaşıp vites atsak;yine bakımını ihmal etmesek tabii;nasıl olur sizce?çünkü bana da daha mantıklı gelio bu fikir.hatta ondan da geçtim bi garaja kapatmak için en az 120 ytl (4ay x 1ytl) para vericez;bunun yanında yağ;koruyucu sprey,depoyu fulle felan derken epey masraf çıkıcak...bu konuda da birileri bişeyler yazarsa sevinirim can kardeşler :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
shadow-vt :cherry: altına alıntı yazamam ve link de veremem kusura bakma. Çünkü yazıyı ben hazırladım. Her kelimesi bana aittir. Alıntı yapacak arkadaşlar "Cenk Menderes'in yazısından alıntıdır" yazabilirler ama.. Emeğe saygı için dimi :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
ben bişey sormak istiyorum kışın motorun saklanmasıyla ilgili.ben motoru garaja kapattım su almıyor orası kimileri hergün kimileri en az 15 günde bir çalıştır diyor.ama bunun da zararlı olduğunu okudum burdan.peki motoru sehpaya kaldırıp 15dk çalıştırsam tekerlerde dönmüş oluyo şanzımanada yağ gidiyor.buda zararlı olurmu yoksa hiçmi çalıştırmıyım acil cevap bekliyoruuuuuum nolur aydınlatın beni yanlış bişey yapmak istemiyorum çok acemiyim bu konuda
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
woriderim haftada bikere vites boşta çalıştır sende.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Motoru olabildiğince sık calıştırman iyidir. Bir zararı niye olsun anlamış değilim. Ayrıca hava müsait günlerde 5-10 dakika da sürmen uygun olur yürüyen aksam açısından. Lastiğin devamlı aynı noktadan yere temas etmesi orada sırt oluşmasına da neden olur. O yüzden motoru birkaç metre de olsa hareket ettir 3-5 günde bir.. olmadı 15 günde bir mutlaka lastiklerin temas noktasını değiştir. Yoksa yazın motora bindiğinde yalpa eden bir lastiğin olabilir..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
45
ellerine sağlık

harika bi yazı olmuş ellerine sağlık yenı şeyler öğrendim :cat: bunları bizlerle paylaştığın için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
cok gusel bı calısma olmus sahıden ellerınıze saglık..bende kısın kullanıcam buyuk ıhtımalle en azından okula gıderken bana cok faydası olacak :D
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Helal Olsun Be Kardes Paylaşımın Mükemmelll tşk ederimmm
Ellerine Sağlık
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
1
ellerine sağlık çok güzel olmuş valla çok ii oldu bu bilgiler .


bende konuya katkıda bulunayım yeni bi ürün motosiklet garajı kullanımı kolay motorunuzu güneşten ve tüm hava şartlarından koruyo hava delikleri sayesindede içinin havasız kalmasını önlüyo yere sabitlenebiliyo tavsiye ederim bi bakın


URL=http://img394.imageshack.us/my.php?image=resim001tm3.jpg]
resim001tm3.th.jpg
[/URL]
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
way way way süper bir icatmış bu be kapalı park sorununu tamamen ortadan kaldırıyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ellerine sağlık çok güzel olmuş valla çok ii oldu bu bilgiler .


bende konuya katkıda bulunayım yeni bi ürün motosiklet garajı kullanımı kolay motorunuzu güneşten ve tüm hava şartlarından koruyo hava delikleri sayesindede içinin havasız kalmasını önlüyo yere sabitlenebiliyo tavsiye ederim bi bakın


URL=http://img394.imageshack.us/my.php?image=resim001tm3.jpg]
resim001tm3.th.jpg
[/URL]

bunu alana kadar herhangi bir çadırcıya gitsen sana daha az maliyete mal olur,çadırcı bunu 200 ytl yapar ama sormak lazım.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
motora bak durduk yerde basımıza iş acıo havsı yağı suyu aküsü benzini :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst