bu bilgileri gecen kış a dan z ye harfiyen yaptım nisan ayında sezonu actığımda daha ilk marşta calıstı.ver hasıl gecen kıs sadece 4 ay yatırdım motoru bu kış 8 ay boyunca yatırıcam bu bilgilere ek olarak baska birseyler yapmam gerekiyormu acaba?????