motosiklet yolu protestosu

Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
ülkemizde motosikletler için ayrı yolu görmeye ömrüm yetmez sanırım. Mevcut yolları iyileştirip, şerit sayısını çoğaltıp, asfalt kalitesini arttırsınlar onada razıyım.
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
Baştaki 7-8 yorumdan sonrasını okumadım.Neden mi?Kişisel tartışmalar başlamış.
Neyse arkadaşlar, site yönetimi protesto için gerekli izni alsın,bizde çıkalım yolara.Basın kısmını düşünmeyin.En azından Doğan Haber Ajansı orda olacak.
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Baştaki 7-8 yorumdan sonrasını okumadım.Neden mi?Kişisel tartışmalar başlamış.
Neyse arkadaşlar, site yönetimi protesto için gerekli izni alsın,bizde çıkalım yolara.Basın kısmını düşünmeyin.En azından Doğan Haber Ajansı orda olacak.

tamam işte kameramanda onayladı site yönetimine nasıl haber vericez?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
hiçbir sonuç alamazsınız. henüz ambulans yolu bile yok ambulanslar kitlenmiş traffikte can çekişiyorlar en azından motorlarla aralardan seri bir şekilde geçebildiğinize şükredin bence. ama yollardaki çukurların düzeltilmesi için bir takım eylemler yapıllabilir. seçim öncesi olduğu için sonuç alınabilir. seçimden sonraki 3 yıl zaten ölü geçer
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
@coq hocam, Fransa daki olayı anlat bize, kanun var mı sizin şeridiniz için?

Kanun hükmünde diz darbeleri var.:cherry:
Link verdigim topikteki resimleri gormussunuzdur.
Araçlarin arasindan 120-130 km/h ile ilerlenebiliyor.
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
evet arkadaslar protestonun şeklini biraz değişelim köprü kapamakla olmıcak bu iş derdimizi anlatan güzel bir metin hazırlancak bu metinde herkes isim kısmına kendi adını yazıp başbakanlığa mail atacaz toplam 30 saniyenizi alıcak yollucanız adres belli yazı tamam bi isim yazıcaz böylece belkide onbinlerce maille bu işi daha güzel çözebiliriz. iki tekere binen herkes katılıcakdır bu eyleme eminim.
en azından emniyet şeredinde rahat ederiz gündemede biyerden girmiş oluruz
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence öncelikle böyle bir uygulamanın başka bir devlette oldugunu motorcu arkadaşlara duyurmak lazım ben ilk defa duyuyorum. bence bunu önce facede bir grup kurarak başla.
eminimki herkezde destek olacaktır. çok zor gibi gözüküyor ama nekadar motorcu okadar kabul ettirici kuvvet olur.
ama varya arabalardan amma sopa yiyen olur. hayatta çekemezler bunu:)
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
bence öncelikle böyle bir uygulamanın başka bir devlette oldugunu motorcu arkadaşlara duyurmak lazım ben ilk defa duyuyorum. bence bunu önce facede bir grup kurarak başla.
eminimki herkezde destek olacaktır. çok zor gibi gözüküyor ama nekadar motorcu okadar kabul ettirici kuvvet olur.
ama varya arabalardan amma sopa yiyen olur. hayatta çekemezler bunu:)

face twitter vs bunlarla ilgilencek birileri lazım evet.
sopa yeme konusunda haksızsın kimse bize sopa atamaz!1
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Canlı yayın'da Motosiklet konuşacağız ...

Arkadaşlar 24 nisan pazar 12/30 14/30 arası Canlı Yayınımda sizleri Bekliyorum Sevgili Adminimiz Bununla ilgili Duyuru Yapacak sıkıntılarımızı canlı yayında konuşacağız Tüm Türkiye'ye ulaşacağız ....
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
Arkadaşlar 24 nisan pazar 12/30 14/30 arası Canlı Yayınımda sizleri Bekliyorum Sevgili Adminimiz Bununla ilgili Duyuru Yapacak sıkıntılarımızı canlı yayında konuşacağız Tüm Türkiye'ye ulaşacağız ....

Nereye nasıl gidecek arkadaşlarımız. Hangi kanal? biz nasıl seyredeceğiz?
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Arkadaşlar 24 nisan pazar 12/30 14/30 arası Canlı Yayınımda sizleri Bekliyorum Sevgili Adminimiz Bununla ilgili Duyuru Yapacak sıkıntılarımızı canlı yayında konuşacağız Tüm Türkiye'ye ulaşacağız ....

bravooo desperados konuyu açarmısın hangi kanal vs nerde nasıl olucak
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Tek birsey sormak isterim. Fransada adamin aynasini kirinca bir sey olmuyor olabilir de, baskasinin hakkina saygisi olmayan okuzler ile tika basa dolmus yollarimizda, herifin birinin aynasini kirinca adam o anda ustune kirmaz mi? %50 oraninda kirarlar diyorum ben. Adam istedigi cezayi alsin sen yandan gecen kamyonetin altinda oyun hamuru oluktan sonra.

Bu hafta sonu ankarada taksinin biri cart diye onume gecti serit degistirip. Isiklarda kendisine " O ayna ne ise yariyor haberin var mi? " diye sordum, aldigim cevap susturdu beni. Sen isine gelince kaldirimda gitmesini biliyorsun ama.. dedi arkadas.

Ben hayatimda hic kaldirimda gitmedim belki, ama tramvay yoluna girdim, trafige kapali yerlere girdim. Birazcik kendimizi duzeltsek aslinda.. diger araclar gibi muamele gormek istiyorsak, diger araclar gibi davranmaliyiz derim ben. Sagli sollu aralardan gecmeden, aklimiza esen her yere parketmeden, trafige kapali yerlere girip motoru tam oturdugumuz cafenin onune birakmadan, diger herkes gibi otoparka birakip, o yolu yurumeye basladiktan sonra ancak boyle bir istekte bulunabiliriz gibi geliyor bana. Farkinda olmadan o kadar cok kurali ihlal ediyoruz ki... Bu durumda da bize bir serit ayrilsa onu ihlal edecek adama pek lafimiz olmamali diyorum ben sahsen...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Ambulanslar gidecek yol bulamazken,

metro gibi bir alt yapımız yokken ve de ulaşım/taşımacılık tamamen karayoluna bel bağlamışken,

ehliyetsiz bu kadar motorcu varken ve de su/tüp dağıtan, moto kuryeler yada bu forumdaki bizler trafik her sıkıştığında yaya yollarını/kaldırımları kullanmayı kendilerine hak olarak görürken,

otomobil sürücüleri motosikletleri trafikte olmaması gereken bir araç olarak algılarken,

sizce bu ülkede motosiklet şeriti olması mümkün mü?

bence hayır.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bravooo desperados konuyu açarmısın hangi kanal vs nerde nasıl olucak
Adminimiz Bununla ilgili konu açacaktır bilgileri verecektir ama ben gene paylaşayım ...
Motosikletci şarkılarıyla tanınan Türkiyede ilk motosiklet ezgilerinin şarkıcısı Ogün Rüzgarın çocukları ,Farkedin Artık ,Motosikletci Abi ,Çıktım Yollara, Şampiyon sinan , Neden Çarptın Kamyoncu Gibi Şarkıların söz ve Müziklerine imza atan Ogün Bülent Görgün 2010 yılı Şubat Ayından Bu yana Dsmart 176 Türksat Ve Uydudan yayın yapan Kralkaradeniz tv de Ogün İle Pazar Güneşi Programında 2 saat canlı yayıMotosikletci şarkılarıyla tanınan Türkiyede ilk motosiklet ezgilerinin şarkıcısı Ogün Rüzgarın çocukları ,Farkedin Artık ,Motosikletci Abi ,Çıktım Yollara, Şampiyon sinan , Neden Çarptın Kamyoncu Gibi Şarkıların söz ve Müziklerine imza atan Ogün Bülent Görgün 2010 yılı Şubat Ayından Bu yana Dsmart türksat Ve Uydudan yayın yapan Kralkaradeniz tv de Ogün İle Pazar Güneşi Programında 2 saat canlı yayında konuklarıyla seyirciyle buluşuyor...
Kendiside bir motosikletci olan Ogün Tüm Motosiklet tutkunlarını pazar 12/30 14/30 saatleri arasında 24 nisan pazar kralkaradeniz tv stüdyolarında motosikletcilerin sorunlarını konuşmak üzere kralkaradeniz tv ye davet ediyor canlı yayında herkeze söz verilerek motosikletcinin sorunları konuşulacak telefon bağlantıları alınacak ve ünlü motosikletci konuklarlada motosikletciliği tartışacak sorunlarını dile getirecek bu platform oluşturulacaktır tüm motosiklet tutkunlarımız üçretsiz davetlidir ...
www.kralkaradeniz.com.tr
Ogün ile pazar güneşi programı
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Ambulanslar gidecek yol bulamazken,

metro gibi bir alt yapımız yokken ve de ulaşım/taşımacılık tamamen karayoluna bel bağlamışken,

ehliyetsiz bu kadar motorcu varken ve de su/tüp dağıtan, moto kuryeler yada bu forumdaki bizler trafik her sıkıştığında yaya yollarını/kaldırımları kullanmayı kendilerine hak olarak görürken,

otomobil sürücüleri motosikletleri trafikte olmaması gereken bir araç olarak algılarken,

sizce bu ülkede motosiklet şeriti olması mümkün mü?

bence hayır.


en azından emniyet şeridinde ceza yemeyiz değmezmi bi mail atmana yani hem olmıcak bişiyde değil bazı yollarda emniyet şeridi bazı yollarda mesela e5 de en sol şeritde motosiklet yolu var ara sokaklarda olsun demiyoruz .

zaten araç sürücüleri sağdan gitmemizi istiyor hep

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

Adminimiz Bununla ilgili konu açacaktır bilgileri verecektir ama ben gene paylaşayım ...
Motosikletci şarkılarıyla tanınan Türkiyede ilk motosiklet ezgilerinin şarkıcısı Ogün Rüzgarın çocukları ,Farkedin Artık ,Motosikletci Abi ,Çıktım Yollara, Şampiyon sinan , Neden Çarptın Kamyoncu Gibi Şarkıların söz ve Müziklerine imza atan Ogün Bülent Görgün 2010 yılı Şubat Ayından Bu yana Dsmart 176 Türksat Ve Uydudan yayın yapan Kralkaradeniz tv de Ogün İle Pazar Güneşi Programında 2 saat canlı yayıMotosikletci şarkılarıyla tanınan Türkiyede ilk motosiklet ezgilerinin şarkıcısı Ogün Rüzgarın çocukları ,Farkedin Artık ,Motosikletci Abi ,Çıktım Yollara, Şampiyon sinan , Neden Çarptın Kamyoncu Gibi Şarkıların söz ve Müziklerine imza atan Ogün Bülent Görgün 2010 yılı Şubat Ayından Bu yana Dsmart türksat Ve Uydudan yayın yapan Kralkaradeniz tv de Ogün İle Pazar Güneşi Programında 2 saat canlı yayında konuklarıyla seyirciyle buluşuyor...
Kendiside bir motosikletci olan Ogün Tüm Motosiklet tutkunlarını pazar 12/30 14/30 saatleri arasında 24 nisan pazar kralkaradeniz tv stüdyolarında motosikletcilerin sorunlarını konuşmak üzere kralkaradeniz tv ye davet ediyor canlı yayında herkeze söz verilerek motosikletcinin sorunları konuşulacak telefon bağlantıları alınacak ve ünlü motosikletci konuklarlada motosikletciliği tartışacak sorunlarını dile getirecek bu platform oluşturulacaktır tüm motosiklet tutkunlarımız üçretsiz davetlidir ...
www.kralkaradeniz.com.tr
Ogün ile pazar güneşi programı

ben gelmeye çalışırım gelemesemde motosiklete emniyet şeridinde özgürlük olmasını savunun arkadaslar.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

bu mesele uzun süredir devam eden ama netice alınmayan bir konu basına radyoya tv ye kamu oyu oluşturmak için bolca program yapılmalı ancak izinsşiz köprü kapatmak yol kapatmak uygun olmaz . seçim önü siyasilerle görüşüp bazı kanunalar çıkartılabilir ilave serit zor iş zaman ister ama köprü geçiş park yeri trafikte öncelik ve hız limitleri mevzuu halledilebilir gibi bunun için motor sevdalısı avukat ,meşhurlar ,kariyer sahipleri ile görüşüp bir heyet oluşturlmalı acilen ve başbakana ulaştırma bakanlıgı karayolları belediye başkanlıklarına görüşmeler ayrıca dilekçelerle başvurularala dikat çekilmeli dir
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
bir çok ab ülkesinde motosikletler için özel şerit bulunuyor ve kimse bu şeritlere girmiyor

Neresi orası ben ilk defa duydum? :silent:

Bisiklet için olmasın o?




Bence böyle bir şey yok ama kendi adıma olmasını da istemem. Öyle bir şerit olsaydı o şeride mahkum kalırdık.O şeritten çıkınca diğer sürücüler ne işin var benim şeridimde bak senin için şerit yapmışlar neden oradan gitmiyorsun diye tepki gösterirdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst