motosiklet yolu protestosu

Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
bir çok ab ülkesinde motosikletler için özel şerit bulunuyor ve kimse bu şeritlere girmiyor kiminde yolun ortasında oluyor kiminde sağında bizde ise emniyet şeridi var emniyet şeridiyle idare ediyoruz durumu polisler emniyet şeridine çoğu zaman karışmıyorlar fakat bazen yukardan emir geliyor uygulama adı altında nekadar motosiklet varsa kesiyolar cezayı .
bizde ab ülkesi sayılırız tüm ab ülkelerinden daha fazla vergi ödüyoruz en pahalı benzini kullanıyoruz bizim neden hiç hakkımız yok sebeb basit koyun zihniyetiyle gelmişiz öyle gidicez hiç bir hak talep etmiyoruz tek bir protesto yok ,ya emniyet şeridi yasal hakkımız olsun yada ortadan bölsünler bize yol açsınlar bu bizim en temel hakkımız bence
yazda geliyor millet tatile oraya buraya gitmeden 30-40 motosiklet en bir pazar günü 5 dakika yavaş geçiş yapalım köprüden korna çala çala bir iki pankartla basınıda çağralım çok severler malzemeyi protesto edelim durumu gerekirse bir kaç pazar devam ederiz eminim sonuıç alırız
 
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
izmirde de organize olunsa keşke. özellikle benzin için protesto yapsak. türkiyede motorculara özel şerit yapılsa bile ülkemizdeki birçok angut o şeride de araç sokar. :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcunun parası kıymetlidir siyasetçiye kaptırmaz,motorcudan rant çıkmaz,e böyle oluncada siyasetçi motorcuyu tınlamaz duymaz derim ben.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yazmış olduğun herşeye katılıyorum lakin bu konu için katılım sorunu izin sorunu
vs vs..
bu tip protesto işlerini site yönetimlerinin ağırlığı ve dost sitelerin birleşimiyle bir
sonuç
elde etme imkanı olacaktır.Ben de böyle bir ciddi etkinlik olur ise destek olacağım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Aslında güzel bir düşünce ama ülkemiz için ne kadar geçerli olur işte o biraz muamma.Oh ne güzel motosiklet yolumuz var güvenle güzelce o yolda süreyim dersiniz öküzün biri alır altına sonra da pişkin pişkin farketmedim der.
Yalova da bisiklet yolları yapıldı bisikletten çok yayalar kullanıyor o yolları.
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Motorcunun parası kıymetlidir siyasetçiye kaptırmaz,motorcudan rant çıkmaz,e böyle oluncada siyasetçi motorcuyu tınlamaz duymaz derim ben.

ne alakası var paramızla bu işin sağlam bi eylemle basında çağrılır onlarada malzeme çıkar hemen gelirler zaten basındada yer alırsak bu iş olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

Yazmış olduğun herşeye katılıyorum lakin bu konu için katılım sorunu izin sorunu
vs vs..
bu tip protesto işlerini site yönetimlerinin ağırlığı ve dost sitelerin birleşimiyle bir
sonuç
elde etme imkanı olacaktır.Ben de böyle bir ciddi etkinlik olur ise destek olacağım.

yönetim organize ederse bu iş olur izin kısmınıda es geçelim neden izin alıcazki 5 dakika korna çalacağız ve yavaş geçiş yapacağımız içinmi bence gerek yok 100 motorlu olursak hiç birimize bişiy olmaz ceza bile kesemezler desteğiniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
70
Kural tanımaz bir millet olduğumuzdan faydalı olacağını düşünmüyorum ben de...Hatta trafik yoğun olduğunda emniyet şeridini bile kullananlar olduğundan, motosiklet kullanıcılarını yine tehlikeye düşüreceğinden adım gibi eminim...
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Aslında güzel bir düşünce ama ülkemiz için ne kadar geçerli olur işte o biraz muamma.Oh ne güzel motosiklet yolumuz var güvenle güzelce o yolda süreyim dersiniz öküzün biri alır altına sonra da pişkin pişkin farketmedim der.
Yalova da bisiklet yolları yapıldı bisikletten çok yayalar kullanıyor o yolları.


tabiki öküzler bir süre işkal edecekdir bu yolları ama biz motorcular hakkımızı yedirmeyiz bir süre sonra kimsede girmemeye başlar lakin diyelimki öküzün biri motorcuya bizim şeritde çarptı 8/8 kusurlu olur yasa bizden yana olur ama şimdiki kazalarda heba oluyoruz ve hakkımızda yenebiliyor.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
şu ülkede ara sokaklar olmasa bile sadece e-6 e-5 kara yollarına motosiklet şeridi koysunlar.
1 metrelik bir şerit bile olsa, bizim çok sevgili milletimiz, o şeridede lastiğinin birini sokar, hatta oradan masat atmaya falan çalışır, düşünce p.ç olur gider.
biz hala kırmızı ışıkta durmayı vakit kaybı sananan insanların yaşadığı bir ülkeyiz. ne motosiklet yolu allaşkına.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne alakası var paramızla bu işin sağlam bi eylemle basında çağrılır onlarada malzeme çıkar hemen gelirler zaten basındada yer alırsak bu iş olur

Hangi basın?
siyasi rant yoksa hizmette yok bu ülkede
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hakkınızı zorla alacaksınız, Fransa da kanun yok motosiklet yolu için ama Fransa'da sol şerit ile orta şerit arasındaki yol motosikletlerin yoludur. Bunu zorla benimsetmişlerdir. Büyük amcam Fransa da o araya girersen bir motosikletli gelip dikiz aynanı kırar demişti, ben ne yaparsın sonra dediğimde ne yapacağım kaçıyorum demişti. Türkiye de de sol şerit ile orta şerit arasından sürekli ve düzgün bir şekilde gitmeliyiz ta ki o yolun bizim olduğunu öğrenene kadar. Bunun için ne emniyet şeridi kullanılmalı ne de zigzaglar atılmalı.

Ancak ısrarlı bir yoğun kullanım sonucu o kısmı alabiliriz. Ülkemizde 2 şeritlik yolda yanyana 4 araba gittiğinden çoğu zaman başarılı olamayabiliriz. Ama bu yolu ısrarla kullanmak, her motorcunun kullanmasını sağlamak, ne kanunu beklemeyi ne de bir yerlere yalvarmayı gerektirmeden çözüm almamızı sağlar... Son söz hak verilmez alınır, bizim de bu hakkı almamız gerekir..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zıpırman yaşın büyük belli sizin kuşak ezik bi nesil bayağı ezilmiş bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti veya bizden bibok olmaz tarzı kafa yapınız var siz bu kafayla devam edin gelmeyinde destekde olmayın engelde olmayın gölge etmeyin başka ihsan istemez .
şurda şanşımızı deneyelim diyoruz içimizden başlıyor muhalefet bu nasıl iş nasıl zihniyet inanmasada gelmesede destek olur insan karşı çıkmaz en azından[/QUOTE]

Arkadaşım öncelikle adabını korumanı rica ederim senden
eziklik yada bokluk bu ülke insanının hiçbir bireyine yakışmayacak sözler ve tesbitler

,seninde kanı kaynayan çiğ ve genç bir arkadaşımız olduğunu görüyorum
ben muhalefet etmiyorum arkadaşım işin zorluğunu göstermeye çalışıyorum öncelikle bunu anlamanı isterim,birkaç dakikalık geçişle bu ülke medyasında yer alamayız bunu görmen lazım,ben bişey yapılmasın demiyorum hani sen diyorsunya ezik,hah işte tam o olur bu senin dediğin şekilde yapılırsa kimsede tınlamaz,toplanıyormusunuz 300-500 kişi kapatıyormusunuz köprüde trafiği işte ozaman duyulursa duyulur ses gerisi hikaye
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
zıpırman yaşın büyük belli sizin kuşak ezik bi nesil bayağı ezilmiş bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti veya bizden bibok olmaz tarzı kafa yapınız var siz bu kafayla devam edin gelmeyinde destekde olmayın engelde olmayın gölge etmeyin başka ihsan istemez .
şurda şanşımızı deneyelim diyoruz içimizden başlıyor muhalefet bu nasıl iş nasıl zihniyet inanmasada gelmesede destek olur insan karşı çıkmaz en azından

Arkadaşım öncelikle adabını korumanı rica ederim senden
eziklik yada bokluk bu ülke insanının hiçbir bireyine yakışmayacak sözler ve tesbitler

,seninde kanı kaynayan çiğ ve genç bir arkadaşımız olduğunu görüyorum
ben muhalefet etmiyorum arkadaşım işin zorluğunu göstermeye çalışıyorum öncelikle bunu anlamanı isterim,birkaç dakikalık geçişle bu ülke medyasında yer alamayız bunu görmen lazım,ben bişey yapılmasın demiyorum hani sen diyorsunya ezik,hah işte tam o olur bu senin dediğin şekilde yapılırsa kimsede tınlamaz,toplanıyormusunuz 300-500 kişi kapatıyormusunuz köprüde trafiği işte ozaman duyulursa duyulur ses gerisi hikaye[/QUOTE]

300 - 500 olacaksa bende içlerinden biri olmak isterim. 30 40 kişi hafta sonu etkinliğinden başka birşey değil..
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
zıpırman yaşın büyük belli sizin kuşak ezik bi nesil bayağı ezilmiş bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyeti veya bizden bibok olmaz tarzı kafa yapınız var siz bu kafayla devam edin gelmeyinde destekde olmayın engelde olmayın gölge etmeyin başka ihsan istemez .
şurda şanşımızı deneyelim diyoruz içimizden başlıyor muhalefet bu nasıl iş nasıl zihniyet inanmasada gelmesede destek olur insan karşı çıkmaz en azından

Arkadaşım öncelikle adabını korumanı rica ederim senden
eziklik yada bokluk bu ülke insanının hiçbir bireyine yakışmayacak sözler ve tesbitler

,seninde kanı kaynayan çiğ ve genç bir arkadaşımız olduğunu görüyorum
ben muhalefet etmiyorum arkadaşım işin zorluğunu göstermeye çalışıyorum öncelikle bunu anlamanı isterim,birkaç dakikalık geçişle bu ülke medyasında yer alamayız bunu görmen lazım,ben bişey yapılmasın demiyorum hani sen diyorsunya ezik,hah işte tam o olur bu senin dediğin şekilde yapılırsa kimsede tınlamaz,toplanıyormusunuz 300-500 kişi kapatıyormusunuz köprüde trafiği işte ozaman duyulursa duyulur ses gerisi hikaye[/QUOTE]



şöyle yapıcı yol gösterici olun hemen zorluklardan başlarsanız tabiki 300/500 kişi olamayız gerekirse afiş yaptırıp greenpeace gibi köprüden aşağı asarız medyada destek olacakdır ozaman şeridede kavuşağız % 55 vergi ödeyip senede 2 kez vergi ödüyoruz ve en pahalı benzini alıyoruz bir metrelik şerit çokmu bize

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

valla tebrkler yapılması gerekende budur bence..
teşekkür ederim bu mesajda geleceginizi anlıyorum
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yaz kapımızı çalmaya başladığı şu günlerde sahil yolu ile ilgili bir protesto yapılsa daha iyi olmazmı?
kavaşkalardaki ce sahil yolundaki sulama fıskiyelerinden geçen sene 3 motorcu arkadaşımız hayatını kaybetti...
bu konuda bir toplanım olursa seve seve katılırım...
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
ben gıcıklık olsun diye kornayı düz bağladım.Alt tarafa anahtar koydum. benzinciye girmeden 100m geride açıyorum ve depoyu yedek anahtarla açıyorum.benzini doldurana dek korna çalıyor.kızıyorlar ama :silent:
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
37
Hakkınızı zorla alacaksınız, Fransa da kanun yok motosiklet yolu için ama Fransa'da sol şerit ile orta şerit arasındaki yol motosikletlerin yoludur. Bunu zorla benimsetmişlerdir. Büyük amcam Fransa da o araya girersen bir motosikletli gelip dikiz aynanı kırar demişti, ben ne yaparsın sonra dediğimde ne yapacağım kaçıyorum demişti. Türkiye de de sol şerit ile orta şerit arasından sürekli ve düzgün bir şekilde gitmeliyiz ta ki o yolun bizim olduğunu öğrenene kadar. Bunun için ne emniyet şeridi kullanılmalı ne de zigzaglar atılmalı.

Ancak ısrarlı bir yoğun kullanım sonucu o kısmı alabiliriz. Ülkemizde 2 şeritlik yolda yanyana 4 araba gittiğinden çoğu zaman başarılı olamayabiliriz. Ama bu yolu ısrarla kullanmak, her motorcunun kullanmasını sağlamak, ne kanunu beklemeyi ne de bir yerlere yalvarmayı gerektirmeden çözüm almamızı sağlar... Son söz hak verilmez alınır, bizim de bu hakkı almamız gerekir..

evet buda mantıklı bizim şerit olsa girenlerin aynasını gönül rahatlığıyla kırarım 1000 ayna kırıldımı bir tane öküz girmez artık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------

yaz kapımızı çalmaya başladığı şu günlerde sahil yolu ile ilgili bir protesto yapılsa daha iyi olmazmı?
kavaşkalardaki ce sahil yolundaki sulama fıskiyelerinden geçen sene 3 motorcu arkadaşımız hayatını kaybetti...
bu konuda bir toplanım olursa seve seve katılırım...

biyerden başlanırsa bütün sorunlar çözülür ama ona gelmem buna gelirim dersen bir arpa boyu yol alınamaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst