bir hak elde ediceksek bunu oturduğumuz yerden çabalamadan alamayız! önemli olan birlik olmak ve çoğunluğu sağlamak .bunu başarabilirsek sol şeridi bile alırız neden olmasın.. site yöneticilerine ve diğer bütün motosiklet kullanan ve kullanmayan herkese görev düşüyor, bir organizasyon yapılırsa seve seve katılırım...