motosiklet yolu protestosu

Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
bir hak elde ediceksek bunu oturduğumuz yerden çabalamadan alamayız! önemli olan birlik olmak ve çoğunluğu sağlamak .bunu başarabilirsek sol şeridi bile alırız neden olmasın.. site yöneticilerine ve diğer bütün motosiklet kullanan ve kullanmayan herkese görev düşüyor, bir organizasyon yapılırsa seve seve katılırım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst