- Konu Yazar
- #1
bir çok ab ülkesinde motosikletler için özel şerit bulunuyor ve kimse bu şeritlere girmiyor kiminde yolun ortasında oluyor kiminde sağında bizde ise emniyet şeridi var emniyet şeridiyle idare ediyoruz durumu polisler emniyet şeridine çoğu zaman karışmıyorlar fakat bazen yukardan emir geliyor uygulama adı altında nekadar motosiklet varsa kesiyolar cezayı .
bizde ab ülkesi sayılırız tüm ab ülkelerinden daha fazla vergi ödüyoruz en pahalı benzini kullanıyoruz bizim neden hiç hakkımız yok sebeb basit koyun zihniyetiyle gelmişiz öyle gidicez hiç bir hak talep etmiyoruz tek bir protesto yok ,ya emniyet şeridi yasal hakkımız olsun yada ortadan bölsünler bize yol açsınlar bu bizim en temel hakkımız bence
yazda geliyor millet tatile oraya buraya gitmeden 30-40 motosiklet en bir pazar günü 5 dakika yavaş geçiş yapalım köprüden korna çala çala bir iki pankartla basınıda çağralım çok severler malzemeyi protesto edelim durumu gerekirse bir kaç pazar devam ederiz eminim sonuıç alırız
bizde ab ülkesi sayılırız tüm ab ülkelerinden daha fazla vergi ödüyoruz en pahalı benzini kullanıyoruz bizim neden hiç hakkımız yok sebeb basit koyun zihniyetiyle gelmişiz öyle gidicez hiç bir hak talep etmiyoruz tek bir protesto yok ,ya emniyet şeridi yasal hakkımız olsun yada ortadan bölsünler bize yol açsınlar bu bizim en temel hakkımız bence
yazda geliyor millet tatile oraya buraya gitmeden 30-40 motosiklet en bir pazar günü 5 dakika yavaş geçiş yapalım köprüden korna çala çala bir iki pankartla basınıda çağralım çok severler malzemeyi protesto edelim durumu gerekirse bir kaç pazar devam ederiz eminim sonuıç alırız