Motosiklet yasaklansın! / Menderes Özel

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Arkadaşlar Norveçliye kızacaksanız kızın, ama ana avrat düz gitmeyin lütfen.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bende sevmiom bu motorcuları:p
yasaklasınlar hepsini snr arabadakiler kendi kendilerini nekdr seri oldurduklerini anlayınca kesn ozmn arabaları yasaklayıp motora izin verirler:queen::queen:
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
Eğer hedef trafikte sıfır ölümse motosiklet yasaklansın. Arabaları altına alabileceği için otobüs ve kamyonlarda yasaklansın. Yayalara çarpabileceği için arabalarda yasaklansın. En iyisi biz eski usul at arabasıyla ulaşım yapalım :queen:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
85
slm arkadaşlarrr.9 mart pazar günü pikniğe gidioruz.sapancaya buluşma yerimiz izmit halkevi petrol önü saat 11 de (konu başlığı açtık fakat çıkmadı)bütün mt li dostları beklıoruzzz
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
taksici varya veya onun gibi düşünen,yapmasada hayal eden allahından bulsun ne diyeyim.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
öyle bi mantık olabilirmi yaa..adam kafayı yemiş sanırım ne demek motosiklet yasaklansın.söyleyecek laf bulamıyorum..aslında böylelerine bişe dememk kendi haline bırakmak lazım:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
41
o norveçliyle taksiciyi sığır pazarına götürsen 5 kuruş vermezler.(ikiside lüzumsuz)........................................................(taksiciye ithafen)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
8
Rune elvik yasaklansın bence.

not: ışınlanma icad edilmedi daha rune amca. motorda olsa arabada olsa hergün binlerce insan ölüyor trafikte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşın fikri bana nedense eski Tan Gazetesi Manşetlerini hatırlattı:)Bilimsellikten,gerçeklerden uzak her türlü atmasyon sonuçları kitlelere yedirmeye çalışmak bilim ahlakına sığmaz.Kariyerinin "Chief Research Political Scientist "gibi aynalı bir makama ulaştırdığı Rune Elvik isimli denyo eksik düşünmüş Rune Elvik İ yasaklamak en iyi çözüm:)
No Rune ELVİK on road.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ELVİK diye biri atımış kuyuya taşı nolacak umursamıyorum bile yola devam:)

taksiciye gelince de ehliyetini nereden almış acaba ben o ekliyeti ve zihniyeti alirim.....................
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
İş amacıyla motosiklet kullananlar, sadece motosiklet alabilecek gücü olupta motosiklete binenler, en az, bir otomobil fiyatında motosiklete sahip olanlar , Dünyadaki milyonlarca motosiklet ve motosiklet üreticileri ne olacak...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Araba yasaklansın, biz de rahat rahat gezelim.. :mrgreen: Olma mı.. :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eğer hedef trafikte sıfır ölümse motosiklet yasaklansın. Arabaları altına alabileceği için otobüs ve kamyonlarda yasaklansın. Yayalara çarpabileceği için arabalarda yasaklansın. En iyisi biz eski usul at arabasıyla ulaşım yapalım :queen:


Bir belgeselde izlemiştim...Araba daha icat edilmediği zamanlarda atarabasıyla meydana gelen kazalarda ölenler şimdiki zamanlardakiyle aynıymış.... %10 u da atın ısırmasından ölüyormuş... Allahtan şimdiki arabaların o huyu yok.... :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[IMGL]http://img220.imageshack.us/img220/9969/runeelvikny150x223aw6.jpg[/IMGL]​
Norveçli bir yol güvenliği uzmanı, yollarda sıfır ölüm hedefine ulaşılabilmesi için önce motosikletlerin yasaklanmasını istedi

Norveç, Avustralya ve İsveç'te yollarda trafik kazalarından kaynaklanan ölümleri sıfıra indirebilmek amacıyla "Hedef Sıfır" adıyla bir program başlatıldı. Norveçli yol güvenliği uzmanı Rune Elvik sıfır ölüm hedefine ancak motosikletlerin yollardan yasaklanmasıyla ulaşılabileceğini söyleyerek Avrupa'da yeni bir tartışma başlattı. Elvik, yol politikalarını geliştiren uzmanlara seslenerek motosikleti yasaklamalarını istedi.

Elvik, Motor Cycle News'a verdiği röportajda, "Bahsettikleri gibi yollarda sıfır ölüm ve yol güvenliği konusunda ciddiyseler, bu konuyu tartışmaya açmamız gerekiyor. Yollarda motosikletlere kesinlikle izin verilmemeli" dedi.

Norveç Ulaşım Ekonomisi Enstitüsü araştırmacılarından Elvik, motosikletlerin, trafik kazalarında ölümleri sıfıra indirme hedefiyle uyumlu olmadığını anlatmak istiyor.]

Hay allam trafiğe çözüm üretmek için fikir beyan eden kişi Kuzey Blok ülkesinden biri...yani sistemin en düzenli işlediği yerler...

ve ASYA daki 3 milyar insanın yarısı motosiklet kullanıyor...

tezat burada...Isveçte yaşama verilen değer tartışılmaz...Asya insanının (buna bizde dahiliz) mutfaklarında yedikleri böcekler kadar bile değerleri yok...

Asyalılardan bizi ayrıan tek özellik ise biz böcek yemiyoruz...:p

demekki Batı iyidir...Doğu tukakadır..:p


konunun genelinde motosiklet inanılmaz güvensiz bir alet...yani birer ölüm makinası hepsi...bunu kabul edelim...

yok kaskım magmaya inince bile erimez...yok montuma yanardağ lavı bile işlemez..yok motorla saatte 5 km hız yapıyorum bana bişey olmaz diyip kendimizi kandırmayalım...bu aletler güvensiz işte...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dönemin birinde bir Alman milletvekilide meclise,Cabrio arabalara kask'la binilsin diye bir teklif getirmişti.BU öneride o kadar ciddiye alınacaktır:mrgreen:.
Taksiciyide Allah bildiği gibi yapsın.
Komtan'ım o catchopper'da gayet portlift'e benzemiş:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst