- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Dönemin birinde bir Alman milletvekilide meclise,Cabrio arabalara kask'la binilsin diye bir teklif getirmişti.BU öneride o kadar ciddiye alınacaktır:mrgreen:.
Taksiciyide Allah bildiği gibi yapsın.
Komtan'ım o catchopper'da gayet portlift'e benzemiş:cherry:
Oğuzum aslında CABRİO arabaların yasaklanması lazım...gerçektende mantıklı olan bu...kask takmak saçma belki ama yasaklanması gerek diye düşünüyorum...
motosiklet too...:queen: