Motosiklet yasaklansın! / Menderes Özel

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dönemin birinde bir Alman milletvekilide meclise,Cabrio arabalara kask'la binilsin diye bir teklif getirmişti.BU öneride o kadar ciddiye alınacaktır:mrgreen:.
Taksiciyide Allah bildiği gibi yapsın.
Komtan'ım o catchopper'da gayet portlift'e benzemiş:cherry:

Oğuzum aslında CABRİO arabaların yasaklanması lazım...gerçektende mantıklı olan bu...kask takmak saçma belki ama yasaklanması gerek diye düşünüyorum...

motosiklet too...:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Oğuzum aslında CABRİO arabaların yasaklanması lazım...gerçektende mantıklı olan bu...kask takmak saçma belki ama yasaklanması gerek diye düşünüyorum...

motosiklet too...:queen:

Aslında cabrio bana baştan beri saçma gelen bir otomobil tipidir biraderim.Madem rüzgar istiyosun niye motora binmiyosun dimi:cherry:? Ne yardan nede serden geçmeme mevzusu yani:mrgreen:.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aslında cabrio bana baştan beri saçma gelen bir otomobil tipidir biraderim.Madem rüzgar istiyosun niye motora binmiyosun dimi:cherry:? Ne yardan nede serden geçmeme mevzusu yani:mrgreen:.


şunu diyene bak te allam...:queen:

yav sen yengeden habersiz pakkaldan epmek bile alamazsın yiğidim...bide Cabrio istiyomuş töbe töbe...:queen:

ama eve epmek almak için yengeye sorman lazım dimi ya...eksik olduğunu sen yokken o bilir...:queen:eek: anlamda sormadan alamazsın dedim yanlış anlama...kılıbık falan demek istemedim...:queen:


aman tikat et...Yenge sana bi rüzgar yapar şaşarsın pusulanı..çünkü ben bile korkuyom yenge aplamdan...:p
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Hani bizde de bir Milli Eğitim Bakanı varmış. Sorunlardan canı sıkılınca ''Okullar olmasa, maarif ne kolay yönetilir'' demiş ya, işte o hesap.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
23
o adamı yolda görsem silah zoruyla arkama baglar hayatı boyunca unutamayacagı bi adrenal yaşatırım:cherry:
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
54
adam haklı nie bu kadar sinirleniyosunuzki. siz motorcular yüzünden trafik bu halde

üstda sen delimisin enden motorcular yuzudnen olsun ki hiçmi trafiğe cıkmıyorsun baksana hep motorcuları sıkıstırıyorlar yok sayıyorlarhep hataları onlar yapıyors onra suclu yıne motorcuların oluyor bu ne bıcım ıs
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adam haklı nie bu kadar sinirleniyosunuzki. siz motorcular yüzünden trafik bu halde

üstda sen delimisin enden motorcular yuzudnen olsun ki hiçmi trafiğe cıkmıyorsun baksana hep motorcuları sıkıstırıyorlar yok sayıyorlarhep hataları onlar yapıyors onra suclu yıne motorcuların oluyor bu ne bıcım ıs

bi kaç motorcuyu ezicen böcek gibin bak bakalım bi daha trafiğe çıkabiliyorlarmı...:queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heh be sonunda akıllı bı adam cıktı.... yasaklansın tabı seytan ıcadı bunlar :p yakılsın butun motorlar hehehee.....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
tobe yarabbi allahın yarattıgına bi kulp takma dogru olmaz ama adam tam bi fareye benzio. :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
bi kaç motorcuyu ezicen böcek gibin bak bakalım bi daha trafiğe çıkabiliyorlarmı...:queen:

Bir videoda vardı senin o dediğinden ...
Geçenlerde açılan bir topikte görmüştüm :S

Kesin çözüm belli ...

Motorlu taşıtların tamamını yasaklayacaksın bak bakiim çevre kirliliği ve
kazalardan ölen oluyormu :D

0 kaza 0 ölüm .... iki ayaklıya talim ... :)
yada geliştirilecek şey basit ...
ışınlasın bizi bilimsel amcalar ... geliştirsinler artıkın şu makineyi :D
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
taksici muhterem abi..inşallah bu topiği okursun.güzel kız kardeşine samimi içten slmlarımı ilet.:)...kendisini öptüm.norveçli amca...bak yaşlanmışsın sen...öl artık!!!!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir videoda vardı senin o dediğinden ...
Geçenlerde açılan bir topikte görmüştüm :S

Kesin çözüm belli ...

Motorlu taşıtların tamamını yasaklayacaksın bak bakiim çevre kirliliği ve
kazalardan ölen oluyormu :D

0 kaza 0 ölüm .... iki ayaklıya talim ... :)
yada geliştirilecek şey basit ...
ışınlasın bizi bilimsel amcalar ... geliştirsinler artıkın şu makineyi :D


evet ya...şu Tırın altında kalan eleman değilmi...parçalara ayrılmıştı...o neydi be...:pale:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavf bırakın arkadaşlar şu garaktersiz Norveçliyi KONUŞMAAA LEEEENNN.
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
amaç tepkileri üzerine çekmek ama ne yaptığının farkında değil bence bu haber o adamın ölümüne neden olabilir...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
amaç tepkileri üzerine çekmek ama ne yaptığının farkında değil bence bu haber o adamın ölümüne neden olabilir...

ya bişi dicem bu adamı Slaman Rüşdi ie karıştırmayın...adam İsveçte yaşıyor...medeni bir ülkede...:pherkes hak vermiştir...

he ABD de olsa belki Harleyciler saldırır...:p

Türkiyede bizler Yurtsan Atakana saldırır gibi kuru sıkı atarız...:p

Asyada ise böcek yiyen herifler saldırır...:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi baksın dalgasına yaa rahat olsun işimi yokmuş başka
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst