MotosikleT.NeT

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
fuarda izledik.çok güzel olmuş ellerinde sağlık Elint.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tebrikler ... fuarda güzel dakikalara bir ışık tuttu (((:) özellikle atillanın scooter i tekerden kestigi foto harikaydı ((((((((:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elint kral adamsın yahu sağolasın ellerine sağlık..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
arkadaşım emeğine sağlık evet arkadaşlar şunu bir kez daha iyi anladım ki bi hakketen büyük bir aileyiz ve daima öyle kalcaz çok yaşa motosiklet.net
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
elit valla ellerine ve emeğine sağlık süper olmuş müzik falan tam bir aile gibi olmuşuz zaten aileyizde duygulandım yaw
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
:)

Elint'in ellerine sağlık hasretle izledim videoyu ve eşime de izlettim.
Ne güzel günler geçirmişiz hep beraber...Çok özledim ben o günleri :(
Belçika'dan sevgiler tüm MT ailesine!!:rendeer:!
İstanbul MT benim yerime de gezin olur mu?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tşk'ler arkadaşlar bu arada bazı illeri ve ülkeleri atlamak zorunda kaldım sebebinide 2. sayfada yazmıştım ama ilerleyen günlerde hatamı telafi edicem yani umarım :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
elint saol kardeşim güzel bi nostalji oldu bizler için ellerine sağlık
ama ben nie yokum resimlerde :mrgreen:
benim resimlerin olanı yollarsın diğer fuara:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
motosiklet.net bi aile ya... Elint Ellerine Saglık.. en Kısa Zamanda Tekirdağ MT Olarak Resimleri Gönderioruz :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
MT slaytlarına görünerek meşhur olmayı talep eden üyelerimiz pm'den fotolarını göndersin. Organizasyon fotoları olursa daha makbule geçer yani vesikalık resim istemiyoruz:p
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
tamamını izledim ve çok duygulandım:salut:
çok güzel olmuş eline sağlık ELINT:) ama keşke Kahramanmaraş MT resimleride olsaydı:)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Harika beş parçayla süslediğin bu klip,önce duygulandırdı,sonra neşlendirdi fakat nedense sonunda canım et çakti ELİNT ya:cherry:.Neden acaba:mrgreen:?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst