MotosikleT.NeT

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Valla harika bir videoya benziyor Gökhan abi, tamamını izleyemedim 20 dk. sonra dersim var. :p
Ben var mıyım bu videoda?? :silent::)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
fuarda stantta hepberaber izlemiştik beyendiydim di bizim resimleri abartsaydın dı daha eyiydiy di beyaaa:p eline saluk :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ellerine saglık elint... hem fuarda hem de burdan bi daha zevkle izledim... izmir sayfası benimle acilip benimle bitiyo daha bi şeyy oldum yani:)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
bazı parçalar için 3 kere dönerek izledim.emeğine sağlık,tşk. motorve müzik..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Valla ben yanındayım dedim :cherry:

:queen:

gözümde şöyle bi sahne canlandı :cherry: öndeki ELINT :p

dsc0366iz1.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Pro;
seni Pro ile başlayan bişey ediyorum.:)
Neydi o???

Projespo,
promasto,
prokesko,
????

Bulamadım ne ettiğimi.
Bulunca yazarım.
Ama kesin Pro ile başlıyor.:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Eline sağlık @ELINT paşam...:rendeer:

Zevkle izledim...Devamını ve daha kapsamlısını bekliyoruz artık..:wiinkk:


Dipnot: Kendimi ve seni göremedim..:p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Çok süper olmuş hayranlıkla izledim elinize emeğinize sağlık. TEBRİKLER... :thumleft::thumleft:::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
valla kardeş eline sağlık video güzel olmuş olmuşdaa ilk resim bizim tavla resmi olmasaymış daha iyi olcakmış :p:p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
elint dostum ellerine ve emeğine sağlık çok güzel olmuş.izlerken bir acayip oldum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst