- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Valla harika bir videoya benziyor Gökhan abi, tamamını izleyemedim 20 dk. sonra dersim var.
Ben var mıyım bu videoda?? :silent:
Ben var mıyım bu videoda?? :silent:
Valla harika bir videoya benziyor Gökhan abi, tamamını izleyemedim 20 dk. sonra dersim var.![]()
Ben var mıyım bu videoda?? :silent:![]()
Şaka yaptım len.
İnşallah başarırsın.
Tüm MT arkandayız..
Hişş!!!
Değil mi arkadaşlar????:bounce:
bi dakka anlamadım niye geçiyoruz arkasına? :silent: :queen:
Valla ben yanındayım dedim :cherry:
:queen:
Sen kimsin:silent::queen: