Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Elint'in ellerine sağlık hasretle izledim videoyu ve eşime de izlettim.
Ne güzel günler geçirmişiz hep beraber...Çok özledim ben o günleri
Belçika'dan sevgiler tüm MT ailesine!!:rendeer:!
İstanbul MT benim yerime de gezin olur mu?
Tşk'ler arkadaşlar bu arada bazı illeri ve ülkeleri atlamak zorunda kaldım sebebinide 2. sayfada yazmıştım ama ilerleyen günlerde hatamı telafi edicem yani umarım
elint saol kardeşim güzel bi nostalji oldu bizler için ellerine sağlık
ama ben nie yokum resimlerde :mrgreen:
benim resimlerin olanı yollarsın diğer fuara
elint saol kardeşim güzel bi nostalji oldu bizler için ellerine sağlık
ama ben nie yokum resimlerde :mrgreen:
benim resimlerin olanı yollarsın diğer fuara
MT slaytlarına görünerek meşhur olmayı talep eden üyelerimiz pm'den fotolarını göndersin. Organizasyon fotoları olursa daha makbule geçer yani vesikalık resim istemiyoruz
Harika beş parçayla süslediğin bu klip,önce duygulandırdı,sonra neşlendirdi fakat nedense sonunda canım et çakti ELİNT ya:cherry:.Neden acaba:mrgreen:?