ben de istiyorum sticker... kiev'e 2 tane kargolayın lütfen :queen:
ben de istiyorum sticker... kiev'e 2 tane kargolayın lütfen :queen:
Fuara veya bi etkinliğe gidin alın kardeşim![]()
sayın okuyucular aldıgımız son habere göre yönetim kendi içinde bölünmeler yaşıyor bu bölünmelere sebep olan stickerlerin ortaya çıkmasını bekliyoruz
patronun cevabını merakla bekliyoruz.
merkez söz sende :queen::queen::queen::queen:
Fuara veya bi etkinliğe gidin alın kardeşim![]()
sticker hakkımız söke söke alırız
yönetim uyuma sabrımızı taşırma :queen::queen:
başka ne vardı destek lütfen![]()
Ben her zaman haklıdan yanayım![]()
O zaman modların istifasını bekliyoruz van minit, van minit
:queen::queen::queen:
Size sticker'ların gömülü olduğu yeri gösteren haritayı çizebilirim :queen:
[not]Geyik bir yana , sticker'ları tek tek yollamak tahmin edeceğiniz gibi çok zor bir iş. Eğer toplanır ve belli bir grup olarak haber verirseniz , toplu gönderim daha kolay olacaktır.[/not]