motosiklet.net stickerlerden lazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
198
Admin de benden adres almıştı gönderecekti ama herhalde vakti olmadı.
Bekliyoruz hala.....
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Bende bir etkinlikte pankart yaptırmak için yüksek çözünürlülüklü logo istedim evet veya hayır diye kimse dönmedi acaba adam yerinemi konmadım. Ne yapmam lazım....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ben de istiyorum sticker... kiev'e 2 tane kargolayın lütfen :queen:

sayın okuyucular aldıgımız son habere göre yönetim kendi içinde bölünmeler yaşıyor bu bölünmelere sebep olan stickerlerin ortaya çıkmasını bekliyoruz
patronun cevabını merakla bekliyoruz.
merkez söz sende :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sticker hakkımız söke söke alırız
yönetim uyuma sabrımızı taşırma :queen::queen:

başka ne vardı destek lütfen :p
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
sayın okuyucular aldıgımız son habere göre yönetim kendi içinde bölünmeler yaşıyor bu bölünmelere sebep olan stickerlerin ortaya çıkmasını bekliyoruz
patronun cevabını merakla bekliyoruz.
merkez söz sende :queen::queen::queen::queen:

O zaman modların istifasını bekliyoruz van minit, van minit

:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Ben her zaman haklıdan yanayım :p

akdeniz karadeniz stickerlarımızı isteriz vermezseniz skull un bıyıklarını keseriz :p :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Fuara veya bi etkinliğe gidin alın kardeşim :p

cok iyi diyonda tokattan istanbula gidip almak olmuyor kargo denen bişi var dimi kargoyla anlaşsın logonun parası neyse kargoya eklesinler beleş diye yollasınlar ama kargo parası alıcaya ayit bakın size akıl :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
kiyarim paraya , alirim benzini , yakarim len kendimi site onunde :p
hemen stickerlari istiyorum :mrgreen:
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
sticker hakkımız söke söke alırız
yönetim uyuma sabrımızı taşırma :queen::queen:

başka ne vardı destek lütfen :p

Bu eyleme birde şarkı lazım Cem Karacadan ''motorcusun sen serseri kal'' (işçisin sen işçi kal şarkısından esinlenerek besteledim) şarkısını öneriyorum...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Size sticker'ların gömülü olduğu yeri gösteren haritayı çizebilirim :queen:

[not]Geyik bir yana , sticker'ları tek tek yollamak tahmin edeceğiniz gibi çok zor bir iş. Eğer toplanır ve belli bir grup olarak haber verirseniz , toplu gönderim daha kolay olacaktır.[/not]
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
448
Size sticker'ların gömülü olduğu yeri gösteren haritayı çizebilirim :queen:

[not]Geyik bir yana , sticker'ları tek tek yollamak tahmin edeceğiniz gibi çok zor bir iş. Eğer toplanır ve belli bir grup olarak haber verirseniz , toplu gönderim daha kolay olacaktır.[/not]

Balık yarışmasında asmak için hazırlanan pankart için logoyu sanırım burdan gönderebilirsiniz. Mümkünse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst