motosiklet.net stickerlerden lazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar motosiklet.net forumumuzun stickerinden motoruma yapıştırmk istiyorum ybr 125 renk uyumlu bi şekilde baskı yapıp kargoyla yollayacak arkadaş veya görevli gibi ne biliyim yardım edebilecek birisi vardı helbet diye düşündüm

analogo.gif"


işde arkadaşlar bu şekilde bi motosikletde görmüştüm ama bulamadım
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bende almıştım fuara gidince diğer motoruma yapıstırdım 2 gün sonra sattım
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş forumda bunla ilgili çok konu var bence biraz araştır...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bende isterim modlardan yardım alacaksak bana en yakın mod bbrr Barış abi postayla fln olursa :p
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bende isterim :)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Mod'lara buradan sesleniyorum fuarda standın arkasında asılı duran kartona yapılan sticker'ı istiyorum :D ebat büyük ama olsun
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
her üyeye gönderilmesi lazim ya bu stickerlerin ben bi adet aldim fuarda onuda kaskima yapiştirdim bi tanede motora lazim:mrgreen::)
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
bi ara Skullhunter bana özelden adres vs bilgilerinizi gönderin 2 tane kargolarım demişti ama unutuldu heralde
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Motosiklet.net tutku yaratır sticker ı aldım onu kaska yapıştırdım motosiklet.net stickerıda vardı onuda laptopa cok güzel durdu
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
motosiklet.net kurucularını yönetimine sesleniyorum logonuzdan motorumuza yapıştırmak sizin reklamınızı yapmak istiyoruz. daha ne yapalım yavv :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst