motosiklet net dostları için çaldım:)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aslında ne cevherler var aramızda ama kendisini pek belli etmiyor sende onlardansın irfan arkadaş,çalışmalarının devamanı dilerim,Allah gönlüne göre versin,bu arada buggy ne alemde :)

estağfurullah sevgili arkadaşım teveccühün :) acizane kendi çapımızda bir şeylerle meşgul olmaya çalışıyoruz teşekkür ederim güzel yorumların için eksik olma :)

buggy ye motosiklet motoru patlayınca.... 1300 cc reno motoru koymyuştum fakay şimdi bir kaç takım ufak problemleri var vakit buldukça uğraşıyorum fakat yeniden başka bir model yapacağım daha küçük daha etkili ve kullanışlı olması doğrultusunda bütün çalışmalarım.. bakalım hayırlısı ...:cat:







 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sevgili arkadaşlar motosiklet dedik, buggy dedik, arabalar dedik, hamsterlar dedik :) moto sohbetleri dedik, fakat müziği unuttuk :)

dün akşam öylesine orgumu açıp kafama göre gelişi güzel takıldım biraz ve sizlarlede paylaşmak istedim, her zamanki gibi eleştiriye açığım ve yorumlarınızı eksik etmeyin ki hep söylediğim gibi eleştirileyimki kendimi daha da geliştireyim :)


halk müziğini ve özgün müziği severim aklıma düşenleri klavyeye mt dostları için dökmeye başladım haydi bakalım iyi seyirler...





http://www.izlesene.com/video/org-calma/3356521

eline yüreğine sağlık çok mükemmel hele bir kum gibi varki kaçkez geri alıp dinledim
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eline yüreğine sağlık çok mükemmel hele bir kum gibi varki kaçkez geri alıp dinledim

güzel yorumundan dolayı teşekkür ederim sevgili arkadaşım , öyle gelişi güzel bir prova işte acizane aklıma düşen şarkılar ..
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Çok güzel türkü eline sağlık. Bu arada büyük halk ozanlarını sevgiyle anıyoruz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
çal bi çiftetelli de oynayalım irfan aga::xblink::::haapppy:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çal bi çiftetelli de oynayalım irfan aga::xblink::::haapppy:


vay be fatih konuyu taaa ne zaman açmşım ulem bazan iyi oluyor be , :) sen istersinde ben çalmammı ulem kandıra tarafındanmı olsun , bursa,mı? yoksa balıkesirmi takılalım ? olm çiftetelli deyince 1 tane yokki ? :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

eline sağlık dostum...o eller adeta sihirbaz elleri...

şapkamdan bir davşan çıkartırım sana 6 ay yeter :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga devrek oyun havası çal yükle de bi dönelim kendi kendimize:flower:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aga devrek oyun havası çal yükle de bi dönelim kendi kendimize:flower:



fatih şimdi sana burdan bi çakarım , devreğe doğru devrile devrile dönersin :cherry: :p mısırını bulupta püsküllüsünü arayan allahın zakaryalı bekçisi :cherry:

işim var olm koruma demiri yapçam şimdi sen aç yutubu şimdilik orda takıl .:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
fatih şimdi sana burdan bi çakarım , devreğe doğru devrile devrile dönersin :cherry: :p mısırını bulupta püsküllüsünü arayan allahın zakaryalı bekçisi :cherry:

işim var olm koruma demiri yapçam şimdi sen aç yutubu şimdilik orda takıl .:cherry:

vay be aga dedik bağrımıza bastık geldin karnımıza bastın:salut:
çalsan ne olur hee ölürmüsün klavyen mi bozulur allah seni top etsim iii mi hep büyle yapuyon zati tüüühhhh:queen:
kapçık ağazlı :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vay be aga dedik bağrımıza bastık geldin karnımıza bastın:salut:
çalsan ne olur hee ölürmüsün klavyen mi bozulur allah seni top etsim iii mi hep büyle yapuyon zati tüüühhhh:queen:
kapçık ağazlı :p

olm arıyorum seni telefonun kapalı ama burda online sin kekoş :cherry: bişey soracağıdım sana , vallaha römorkunun tekerlerine sıkarım bak akılı ol , geçenki numaranı kaydetmediydim karambole geldi zırt pırt numaramı değişiyon sen, la olm biz 20 senedir aynı numarayı kullanıyoz bu nası iştir len :) bırak şinci çiftetelliyi diyeceklerim var sana möhöm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

çal keko çal.
lan her iş geliyor elinden, bize kalmamışki kabiliyet :mrgreen:

yok be fatihim hepsinden az biraz çeyrek ekmek arası işte , dadımlık :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
553 372 73 21
ee aga hep aynı numara beni bozar karı kız buluyo arıyo ondan zırt pırt değişiyom:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst