Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #41
aslında ne cevherler var aramızda ama kendisini pek belli etmiyor sende onlardansın irfan arkadaş,çalışmalarının devamanı dilerim,Allah gönlüne göre versin,bu arada buggy ne alemde![]()
estağfurullah sevgili arkadaşım teveccühün
buggy ye motosiklet motoru patlayınca.... 1300 cc reno motoru koymyuştum fakay şimdi bir kaç takım ufak problemleri var vakit buldukça uğraşıyorum fakat yeniden başka bir model yapacağım daha küçük daha etkili ve kullanışlı olması doğrultusunda bütün çalışmalarım.. bakalım hayırlısı ...:cat:


