motosiklet net dostları için çaldım:)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlığı görünce "MT için çaldım" acaba dedim hırsızlık mı yaptın :queen:

10 parmağında 10 marifet :cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Eline sağlık.Devamını bekliyoruz.Kulağımızın pası silinsin arasıra böyle.Abe bi daaki sefere oynak bişeyler de çal da atıverelim iki göbecik :queen:

hani benim recebim recebim, sarı lira vereceğim ,arkasından da bir inegöl çiftetellisi olur bu iş bahşişte istemiyorum ağaya beleşşşş....:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 ----------

İrfanım ellerine emeğine sağlık kulaklarımın pası silindi sabah sabah :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------



linlkte sorun var sanırım ben açamadım :pale:

teşekkür edrim cem abi kullanıcı adımı piyanist_ irf olarak oluşturduğum için dedim bir kaç parça çalayım usulden dir :):cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------

Eline sağlık kardeşim...:)Halk müziğini çok severim,ama çalamam...:) Bizide buradan izleyebilirsin http://www.kentorkestrasi.com/home.html...:)

teşekkür ederim metin abi çalamıyorum ayaklarına yatıp teveccüh gösterme bana şimdi :cherry: blues,cazz, vs çalıyorsun işte daha neyi çalacaksın halk müziği bizim özümüz ama o tarzlarda müziğin özü be abi :cherry: bu arada linkte eror veriyor sonraki linkine bakacağım daha izleyemedim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

Sistem izin vermiyor olabilir... Birde buradan deneyin http://www.kentorkestrasi.com/ ...:)

vayyyy be metin abi şu orkestranızı bire bir gelip canlı dinlemeyi ne çok isterdim inşşallah allah izin verirde bir gün gelirim , şu an videoların tamamını dinleyemedim ama adres belli artık boş kaldıkça dinlerim hele arap saçına bayıldım orkestra süper abi yaaaaa tüm mt sostlarına tavsiye ederim valla müzikten anlayan anlamayan dinlemeli hayatında bir kez bile olsa ama canlı olarak tabiii:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:08 ----------

Piyanist_irf nikinin sırrı da böylece çözülmüş oldu. :wiinkk:

On numara İrfan kardeşim..:cat:

yüce abi pek online göremiyorum seni bu aralar hayırdır bir yaramazlık yoktur inşallah ,

teşekkür abi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

İrfan gönlüne sağlık hepsi mükemmel olmuş
can babaya bayılırım
benim içinde bir şiirini seslendir, bence en yalın şiiridir seke seke
pek yakıştırırım kendime:bounce:

teşekkür edrim gürol abim ... can yüceli haddinden fazla severim şiirleri mükemmel, öyle ufaktan takıldım işte kafama göreee..:cat:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bravo vallahi çok güzel çalmışın
şiiri de beyendim sen bu işi yapabiliyorsun ben kursa gittim ama öğrenemedim demek kabiliyet yok bende
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Karaoğlan'la geziyoruz, bol bol... Şöyle bi bakıp çıkıyorum genelde. :wiinkk:

valla yüce abi karaoğlana selam söyle bizim o taraflara doğru da koşsun :)
yoksa benim düldülle ben gelecem :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:28 ----------

bravo vallahi çok güzel çalmışın
şiiri de beyendim sen bu işi yapabiliyorsun ben kursa gittim ama öğrenemedim demek kabiliyet yok bende

teşekkür edrim sevgili arkadaşım yanılıyorsun insan azmettiğinde yapamayacağı bir şey yok, ona kabiliyetsizlik gibi bir yakıştırma demeyelimde hırs yapıp çalışmamışsın diyelim :)
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
50
teşekkür ederim metin abi çalamıyorum ayaklarına yatıp teveccüh gösterme bana şimdi :cherry: blues,cazz, vs çalıyorsun işte daha neyi çalacaksın halk müziği bizim özümüz ama o tarzlarda müziğin özü be abi :cherry: bu arada linkte eror veriyor sonraki linkine bakacağım daha izleyemedim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------



vayyyy be metin abi şu orkestranızı bire bir gelip canlı dinlemeyi ne çok isterdim inşşallah allah izin verirde bir gün gelirim , şu an videoların tamamını dinleyemedim ama adres belli artık boş kaldıkça dinlerim hele arap saçına bayıldım orkestra süper abi yaaaaa tüm mt sostlarına tavsiye ederim valla müzikten anlayan anlamayan dinlemeli hayatında bir kez bile olsa ama canlı olarak tabiii:)


Çalamıyorum İrfan,çok isterdim ama öğrenmeye zaman kalmadı...:silent::bounce: Sizin oralara konser çıkar ise mutlaka haber veririm kardeşim,hem tanışmış da oluruz...:wiinkk::cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Çalamıyorum İrfan,çok isterdim ama öğrenmeye zaman kalmadı...:silent::bounce: Sizin oralara konser çıkar ise mutlaka haber veririm kardeşim,hem tanışmış da oluruz...:wiinkk::cat:

valla çok makbule geçer metin abi hem sonra şaka takılıyorum bakma sen bana çalma konusunda :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
İrfan kardeş; Gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen M.Net dostları adına verdiğin bu muhteşem müzik ziyafeti için bende tüm M.Net mensubu arkadaşlar adina sana teşekkürlerimizi iletiyorum. Orgu konuşturan o ellerin dert görmesin.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
irfan süpersin be abim.Ellerine sağlık arada bekleriz böyle.Hatta mt ailesi olarak birgün bir buluşma ayarlarsak mutlaka sende gelirsin.Sen çalar biz söyleriz:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yüreğinize sağlık, güzelmiş :)

tşekkür ederim kardeşim sağol...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

irfan süpersin be abim.Ellerine sağlık arada bekleriz böyle.Hatta mt ailesi olarak birgün bir buluşma ayarlarsak mutlaka sende gelirsin.Sen çalar biz söyleriz:)

teşekkür edrim kardeşim sağol inşallah keşke öyle bir durum oluşsa da hep beraber çalıp söylesek bayağı şamata olur :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

İrfan kardeş; Gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen M.Net dostları adına verdiğin bu muhteşem müzik ziyafeti için bende tüm M.Net mensubu arkadaşlar adina sana teşekkürlerimizi iletiyorum. Orgu konuşturan o ellerin dert görmesin.

güzel ve içten yorumun için teşekkür edrim osman abi sağol varol ...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------

helal abi ümit besen ve cengiz kurtoğlu bekliyoruz :p

eyvallah kardeşim inşallah sırası geldiğince hepsi olur :) teşekkür ederim yorumun için...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
aslında ne cevherler var aramızda ama kendisini pek belli etmiyor sende onlardansın irfan arkadaş,çalışmalarının devamanı dilerim,Allah gönlüne göre versin,bu arada buggy ne alemde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst