- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,823
yüreğinize sağlık, güzelmiş 
Eline sağlık.Devamını bekliyoruz.Kulağımızın pası silinsin arasıra böyle.Abe bi daaki sefere oynak bişeyler de çal da atıverelim iki göbecik :queen:
İrfanım ellerine emeğine sağlık kulaklarımın pası silindi sabah sabah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------
linlkte sorun var sanırım ben açamadımale:
Eline sağlık kardeşim...Halk müziğini çok severim,ama çalamam...
Bizide buradan izleyebilirsin http://www.kentorkestrasi.com/home.html...:)
Sistem izin vermiyor olabilir... Birde buradan deneyin http://www.kentorkestrasi.com/ ...![]()
Piyanist_irf nikinin sırrı da böylece çözülmüş oldu. :wiinkk:
On numara İrfan kardeşim..:cat:
İrfan gönlüne sağlık hepsi mükemmel olmuş
can babaya bayılırım
benim içinde bir şiirini seslendir, bence en yalın şiiridir seke seke
pek yakıştırırım kendime:bounce:
teşekkür ederim gönül dostları şiiride severim can yücelin acizane bir şirini seslendirdim , daağarcığım yettiği sesim elverdiği kadar iyi seyirler...
http://www.izlesene.com/video/can-yucel-sevenler-dinlesin/2212225
http://www.izlesene.com/video/irfan-yorumuyla-kol-dugmeleribaris-manco9/2212205
Karaoğlan'la geziyoruz, bol bol... Şöyle bi bakıp çıkıyorum genelde. :wiinkk:
bravo vallahi çok güzel çalmışın
şiiri de beyendim sen bu işi yapabiliyorsun ben kursa gittim ama öğrenemedim demek kabiliyet yok bende
teşekkür ederim metin abi çalamıyorum ayaklarına yatıp teveccüh gösterme bana şimdi :cherry: blues,cazz, vs çalıyorsun işte daha neyi çalacaksın halk müziği bizim özümüz ama o tarzlarda müziğin özü be abi :cherry: bu arada linkte eror veriyor sonraki linkine bakacağım daha izleyemedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------
vayyyy be metin abi şu orkestranızı bire bir gelip canlı dinlemeyi ne çok isterdim inşşallah allah izin verirde bir gün gelirim , şu an videoların tamamını dinleyemedim ama adres belli artık boş kaldıkça dinlerim hele arap saçına bayıldım orkestra süper abi yaaaaa tüm mt sostlarına tavsiye ederim valla müzikten anlayan anlamayan dinlemeli hayatında bir kez bile olsa ama canlı olarak tabiii
Çalamıyorum İrfan,çok isterdim ama öğrenmeye zaman kalmadı...:silent::bounce: Sizin oralara konser çıkar ise mutlaka haber veririm kardeşim,hem tanışmış da oluruz...:wiinkk::cat:
valla çok makbule geçer metin abi hem sonra şaka takılıyorum bakma sen bana çalma konusunda![]()
helal olsun ustat devamlarını bekleriz
yüreğinize sağlık, güzelmiş![]()
irfan süpersin be abim.Ellerine sağlık arada bekleriz böyle.Hatta mt ailesi olarak birgün bir buluşma ayarlarsak mutlaka sende gelirsin.Sen çalar biz söyleriz![]()
İrfan kardeş; Gecenin ilerleyen saatleri olmasına rağmen M.Net dostları adına verdiğin bu muhteşem müzik ziyafeti için bende tüm M.Net mensubu arkadaşlar adina sana teşekkürlerimizi iletiyorum. Orgu konuşturan o ellerin dert görmesin.
helal abi ümit besen ve cengiz kurtoğlu bekliyoruz![]()
Ustat eline koluna yüreğine sağlık be :cat: :rendeer: