motosiklet net dostları için çaldım:)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili arkadaşlar motosiklet dedik, buggy dedik, arabalar dedik, hamsterlar dedik :) moto sohbetleri dedik, fakat müziği unuttuk :)

dün akşam öylesine orgumu açıp kafama göre gelişi güzel takıldım biraz ve sizlarlede paylaşmak istedim, her zamanki gibi eleştiriye açığım ve yorumlarınızı eksik etmeyin ki hep söylediğim gibi eleştirileyimki kendimi daha da geliştireyim :)


halk müziğini ve özgün müziği severim aklıma düşenleri klavyeye mt dostları için dökmeye başladım haydi bakalım iyi seyirler...


dip not: yaaaa irfan çalmışsında neden söylememişsin gibi yorum yapan arkadaşlara şunu söylemeliyim , sesim hem karga gibidir hemde saat çok geç olduğu için yan binaya ses gitmesin diye avazımı çıkartamadım :cherry::p




http://www.izlesene.com/video/org-calma/3356521
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun kardeşime konuşturmuşsun PA800'ü yakışır emeğine sağlık sanat müziği isteğimi kırmazsın umarım ::blusssh:
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Usta süper çalmışsın eline sağlık ama marifet sendemi orgdamı çözemedim :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
helal olsun kardeşime konuşturmuşsun PA800'ü yakışır emeğine sağlık sanat müziği isteğimi kırmazsın umarım ::blusssh:

teşekkürler elbette çalarım başım üstüne elimden geldiği kadar :):cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

Usta süper çalmışsın eline sağlık ama marifet sendemi orgdamı çözemedim :)

sevgili arkadaşım altındaki motosiklet ne kadar kaliteli ve konforluysa sende o kadar iyisindir :) şöyle söyleyeyim suzukı hayabusa ne ise müzikte kullandığım alette onun gibi iyi piyasası olan kolay satılan bir alettir tabiki iş hem alette hem çalanda, yoksa kimse 4 /4 lük değildir acizane elimizden, geldiği kadar bişeyler kıvırmaya çalışıyoruz işte gücümüz yettiğince....

teşekkürler...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Eline emeğine sağlık:)Müzikten hiç anlamam,ama iyi bir dinleyiciyimdir.Yağmurlu bir İstanbul gecesinde sıcacık çayımı yudumlarken ruhumu,gönlümü dinlendirdin.Devamını bekleriz,bence tarzın çok güzel,belki de ben de bu tip ruhu dinlendiren nağmeleri sevdiğim içindir.Tekrar eline sağlık:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Eline emeğine sağlık:)Müzikten hiç anlamam,ama iyi bir dinleyiciyimdir.Yağmurlu bir İstanbul gecesinde sıcacık çayımı yudumlarken ruhumu,gönlümü dinlendirdin.Devamını bekleriz,bence tarzın çok güzel,belki de ben de bu tip ruhu dinlendiren nağmeleri sevdiğim içindir.Tekrar eline sağlık:rendeer:

müzikten anlama gerek yok sevgili arkadaşım herkez iyi bir dinleyicidir ,dinleyenler olmasa biz ne işe yararız ki :)?

teşekkür ederim güzel yorumun için elbette değişik şeyler yaptığımda paylaşırım görüşmek üzere...:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ellerine sağlık işi baya kıvırıyor gibisiniz.
gece gece hüzün doldu içime güzel parçalar seçmişsin devamını bekleriz ama.
senelerdir bende bir org almayı düşünüyorum ama bir türlü kısmet olmadı,sıra gelmedi .Allahtan büyük oğlum müzikle arası iyide şimdilik beraber takılıyoruz bana gitar çalmayı öğretiyor,ama yakın zamanda casıo ctk 5000 veya yamaha a300 almayı düşünüyorum yoksa bende isterim senin gibi pa80 'im olsun :p
en son org çaldığında orta okuldaydım,şimdi yeniden öğrenmek için ders almalı.aslında yakın çevrede bir arkadaş olsa daha iyi olurdu :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ellerine sağlık işi baya kıvırıyor gibisiniz.
gece gece hüzün doldu içime güzel parçalar seçmişsin devamını bekleriz ama.
senelerdir bende bir org almayı düşünüyorum ama bir türlü kısmet olmadı,sıra gelmedi .Allahtan büyük oğlum müzikle arası iyide şimdilik beraber takılıyoruz bana gitar çalmayı öğretiyor,ama yakın zamanda casıo ctk 5000 veya yamaha a300 almayı düşünüyorum yoksa bende isterim senin gibi pa80 'im olsun :p
en son org çaldığında orta okuldaydım,şimdi yeniden öğrenmek için ders almalı.aslında yakın çevrede bir arkadaş olsa daha iyi olurdu :p

gereken yardımı elimden geldiği kadar yapmaya her zaman hazırım :)

çaldığım parçaların çoğu zaten türk insanının aşina olduğu bildiği eserler ve aynı zamanda benim sevdiğim ....:) öyle esti işte kafaya aklıma geleni o an çalmaya çalıştım yoksa hüzünlendirmek babında değil :) birde gecenin geç saatiydi o saatler insanın dingin olduğu saatler istesede kıpır kıpır çalmak canı istemiyor insanın :)

org işine gelince ben o bahsettiğiniz orgları bilmiyorum ama piyasada adı geçen profesyonelce size karşılık verebilecek aletler var bence o duymadığım aletleri almayın belkide onların fiyatlarına bulunur güzel bir alet.... bu konudada size yardımcı olabilirim en azından fikir veririm ..

yarın bir gün kendinizi geliştirdikçe elinizdeki aletin yetersiz geldiğini düşünmeyeceğiniz uygun fiyatlı bir kaç alet var mesela yamaha (a 1000)
temizini kaçırmayın, şu an bir çok piyanistin işlere gittiği bir alettir , fiyatları 1000 ila 1500 arası oynar ama pişman olmazsınız satacağım dediğnizde diğer çin çan çong orglar gibi elinizde patlamaz:)

korg serileri, roland olabilir tabi özelliğine göre fiyatlar değişiyor :) yorum için teşekkür ederim esen kalın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık.Devamını bekliyoruz.Kulağımızın pası silinsin arasıra böyle.Abe bi daaki sefere oynak bişeyler de çal da atıverelim iki göbecik :queen:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Piyanist_irf nikinin sırrı da böylece çözülmüş oldu. :wiinkk:

On numara İrfan kardeşim..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İrfan gönlüne sağlık hepsi mükemmel olmuş
can babaya bayılırım
benim içinde bir şiirini seslendir, bence en yalın şiiridir seke seke
pek yakıştırırım kendime:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst