- Katılım
- 3 Eyl 2014
- Mesajlar
- 15
2 ve 6 arasındaki fark ne o zaman :silent:
2 ve 6 arasındaki fark ne o zaman :silent:
arkadaş yanlış yazmış. 1. sınıf otomobil, 6. sınıf motosiklet.
İstanbuldaysan ve kopru gısesınden gecıyorsan en sagdakı metrobus hgs sınden sagdakı duvara yakın sekılde ucretsız olarak gecıyorsunuz![]()
Arkadaslar bu hgs karti cepteyken okuyomu mutlaka acik gorunur biryerdemi oluyo ve motosiklet olunca illa kartmi olavak yapistirma olmuyomu 6. Sinifta
Tesekkur ederimSen kartı al, istersen evde bırak.Okutmana gerek yok.Sistemden otomatik olarak düşüyor.İnternetten takip edersin.Ben hep öyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı.Sadece bir kez araba parası kesti, arayıp düzelttirdim onu da %50 iade ettiler.
80 tl diyor çıkartmaya bugün baktım ilk yükleme için
55 tl cuma gun çıkarttım 30 ilk yukleme 25 kart parasi
Garanti 80 + 30 tl diyor siz nereden çıkarttınjz
Kastamonu ilk defa çıkarttım