Motosiklet için HGS alma adımları

Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
469
2 ay önce ptt den aldım. ruhsatla git form verecekler onu ruhsata göre doldur. özellikle 6.sınıf istediğini belirt alırken. bana araba için veriyorlardı neredeyse. 30 tl içine atılıyor 15 tl kart ücreti toplam 45 tl ödedim. 6.sınıf hgs kartımı aldım.
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
15
Arkadaslar bu hgs karti cepteyken okuyomu mutlaka acik gorunur biryerdemi oluyo ve motosiklet olunca illa kartmi olavak yapistirma olmuyomu 6. Sinifta
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Arkadaslar bu hgs karti cepteyken okuyomu mutlaka acik gorunur biryerdemi oluyo ve motosiklet olunca illa kartmi olavak yapistirma olmuyomu 6. Sinifta

Sen kartı al, istersen evde bırak.Okutmana gerek yok.Sistemden otomatik olarak düşüyor.İnternetten takip edersin.Ben hep öyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı.Sadece bir kez araba parası kesti, arayıp düzelttirdim onu da %50 iade ettiler.
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
15
Sen kartı al, istersen evde bırak.Okutmana gerek yok.Sistemden otomatik olarak düşüyor.İnternetten takip edersin.Ben hep öyle yapıyorum bir sıkıntı olmadı.Sadece bir kez araba parası kesti, arayıp düzelttirdim onu da %50 iade ettiler.
Tesekkur ederim 😊
 
Katılım
25 Nis 2018
Mesajlar
114
Motosikleti
mt-25
ben de ptt den 6. sınıf aldım. 6. sınıf bulmak biraz zor uğraşmak gerekiyor. 1. sınıfa göre ücretleri biraz daha makul. motoru değiştirdiğinizde yeni plakaya işletebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst