motosiklet aşkına :p

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ayy çok güzelmiş hemde bu fiyata söylimde E-M-R-E bana hemen alsın hemen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç model r1 istiyomuş :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
:queen:

süpeerr anlamsız tekliflerde bulunmayın kalbinizi kırar heee :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilan bu :
"oyle Bı Makıne Varsa ınsanlık Namı ıcın Cıksın Ben Bunu Sadece Hafta Sonları Kullandım Yemedım Yedırdım ıcmedım Deposunu Doldurdum Baska Motorlara Bakmasın Dıye Babam Kurban Da Hayvan Tasımak ıstedı Babama Vermedım Kavga Ettım Ama Artık Zamanı Geldı Bılıyorum Hıcbırı Yerını Tutmaz Ama ıstemeden Emsalı Bı Motorla Kafa Kafaya Takas Etmek ıstıyorum R1 R6 Olur Drag Star Vn 800 Olur Heee Uste Para Vermem Ayık Olun Anlamsız Teklıflerde Bulunmayın Kalbınızı Kırarım"
fiyat 14.000 YTl



xenon a hasta oldum
Ama ilk defa bir mobylette'te zincir koruma gördüm.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ses sistemi yokmuş alamıyacağım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aklınca espiri yapmış... anlamadığım şey şu, site yöneticileri nasıl oluyor da bu ilana izin veriyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst