motosiklet almış kadar sevindim-sütunlu matkabım :)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
of ya tam aradığım takımlar makineler bunlar la benim motora bi zenon takarız heralde değil mi irfan abi?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi takım taklavat yakıyo yav. Hayırlı olsun komprasörün :cat: motorun çokmu gidik boyası? Niye, neresini boyucan? Fıstık yeşiline boya :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
of ya tam aradığım takımlar makineler bunlar la benim motora bi zenon takarız heralde değil mi irfan abi?

zenon için bunlara gerek yok len şaşkınım :) sana her daim takarız zenonu aypsın şekerim :):cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------

abi takım taklavat yakıyo yav. Hayırlı olsun komprasörün :cat: motorun çokmu gidik boyası? Niye, neresini boyucan? Fıstık yeşiline boya :queen:

olm bak git yaaaaa :cherry: yok be ademim 2011 cbf nin neresi boyanır ? :) boyansa boyansa koruma , yan çanta demirleri ve jantları boyanır gövdeye dokunmam cızığı yok daha :cherry:

bakalım ramazandan sonra jantları siyaha, koruma demirlerinide gövde rengine boyayacağım :) haaa jantları neden boyayacağımı şöyle söyleyeyim , eşşek sakarlığıma doymayayım :) kazara selilozik tiner döküldü jantlara aktı tabi anında dökülen yerin boyasını söktü aldı parlak aliminyum çıkıverdi ortaya aynı renk boyamaktansa siyahın güzel olacağını düşünüyorum :)

gerçiii yaklaşık 10 cm lik bir parçanın boyası söküldü ama mide bulandırmakta :) hangi renge boyayayım diye sormuyorum ama yinede bir fikir alabilirim :)

getir senin titanıda boyayalım len :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi boyayalımda üstüne orjinal çıkartmaları nerden bulcaz? Kadro siyaha boyanabilir. Cantlar parlak zaten boyanmaz. Canın sağolsun abi. Gerek yok gibi şu an.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga zenon işini aklıma metoşş soktu git king gobra irfan a selamımı söyle dedi senin motora bi zenon taksın dedi:cherry:
ama benin ampül armut tarz da onu nasıl ayarlarız ki?
ne malzeme lazım bi link atsan bayrama yakın bütün malzemeleri toparlarım:mrgreen:
sende bu arada ayak işine malzeme bak irfan abi:bestmt:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi boyayalımda üstüne orjinal çıkartmaları nerden bulcaz? Kadro siyaha boyanabilir. Cantlar parlak zaten boyanmaz. Canın sağolsun abi. Gerek yok gibi şu an.

sen bilirsin gurban teklif var ısrar yok :cherry: bırak dağınık kalsın fazla pimpirik olmaya gerenk yok o zaman :cherry: boyayacaksında ne olacak yine çizilecek , çünki aman çizilmesin diye üstüne titreyeceksin :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

aga zenon işini aklıma metoşş soktu git king gobra irfan a selamımı söyle dedi senin motora bi zenon taksın dedi:cherry:
ama benin ampül armut tarz da onu nasıl ayarlarız ki?
ne malzeme lazım bi link atsan bayrama yakın bütün malzemeleri toparlarım:mrgreen:
sende bu arada ayak işine malzeme bak irfan abi:bestmt:

selam meteden geldiyse bu iş tamamdır :cherry: lakin zenonu takmasında değilimde senin motürün fartasındaki şeklini bilmiyorum korayla yasin bilirler sanırım çünkü farklılıklar çok ampullerde burada seni yanıltmak istemiyorum :) ama montaj takma işini havada karada hallederük sorun yok :)

ne malzemesi lazım derken zenon kitini al gerisini burdan ayarlarız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst