of ya tam aradığım takımlar makineler bunlar la benim motora bi zenon takarız heralde değil mi irfan abi?
zenon için bunlara gerek yok len şaşkınım

sana her daim takarız zenonu aypsın şekerim

:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
abi takım taklavat yakıyo yav. Hayırlı olsun komprasörün :cat: motorun çokmu gidik boyası? Niye, neresini boyucan? Fıstık yeşiline boya :queen:
olm bak git yaaaaa :cherry: yok be ademim 2011 cbf nin neresi boyanır ?

boyansa boyansa koruma , yan çanta demirleri ve jantları boyanır gövdeye dokunmam cızığı yok daha :cherry:
bakalım ramazandan sonra jantları siyaha, koruma demirlerinide gövde rengine boyayacağım

haaa jantları neden boyayacağımı şöyle söyleyeyim , eşşek sakarlığıma doymayayım

kazara selilozik tiner döküldü jantlara aktı tabi anında dökülen yerin boyasını söktü aldı parlak aliminyum çıkıverdi ortaya aynı renk boyamaktansa siyahın güzel olacağını düşünüyorum
gerçiii yaklaşık 10 cm lik bir parçanın boyası söküldü ama mide bulandırmakta

hangi renge boyayayım diye sormuyorum ama yinede bir fikir alabilirim
getir senin titanıda boyayalım len
