Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
hepinize selam arkadaşlar her zaman olduğu gibi tüm gönül dostlarına saygı ve sevgilerimi sunuyorum 
benim geri dönüşümü seven biri olduğumu bir çok arkadaşım biliyor, uzun zamandır atölyem için hep bir matkap, kompresör ve torna hikayesidir anlatıp duruyordum bilen arkadaşlarım bilirler 3 gün önce nihayet maddi imkanlarım el vermediği için , değerini kıymetini ancak kullanan insanların bildiği sütunlu matkaba bir türlü sahip olamıyordumki bir sürü delik var kapanacak hangisini kapatacaksın
ve hurdacı bir arkadaşım sağolsun 250 lira karşılığında bana tam benim işimi görecek ne büyük ne küçük çat kapı bir matkap getirdi
nerden ne kadara satın aldı bilmiyorum ama piyasa fiyatlarından dolayı alamıyordumki verdiği fiyat karşılığında gözlerim parladı çok sevindim 
yavvv irfancım bir matkap için bu kadar sevinilirmi konusu ayrı tartışılacaklar arasında
lakin daha öncelerden çok eksikliğini hissettiğim ve 1 mm lik bir metal levhaya ,13 mm lik uçla delik açmak için döktüğüm ter ve harcadığım güç ,birde tam eksende delikler açamadığım sıkıntılarından sonra takdir edersinizki bir motosiklet almış kadar sevinmem normaldir 
artık yapacağım işler daha kaliteli ve yorulmadan ter dökmeden ve hatasız olacakki bu kış çok işime yarayacak
inşallah bu ayın 16 sında kompresörümde geliyor geriye sadece torna tezgahı ve gaz altı kaynak eksiğim kaldı 
sevdiğim abime hurdacı erola huzurlarınızda teşekkür ediyorum oda ekmeğinin dalgasında arkadaş , ben daha ucuz fiyatlara almış olsada bana verdiği fiyatın çok makul bir fiyat olduğunu bildiğim için kendisiyle pazarlık dahi etme olayına girmedim ,
ama aletin komple elden geçmesi gerekiyordu konuyu açma amacım benim için sevindirici bu durumu tamamen sizlerle paylaşmak istememdir birde eski ve yeni hali buyrun resimler
konuyu değer bulup yorum yazan ve yazmayan gönül dostlarına kucak dolusu sevgiler , teşekkürler şimdiden başka paylaşımlarda buluşuruz esen kalın....mt de kalın....:rendeer:
işte resimler

bu rowenta elektirik süpürgesi üst kapağının burada ne işi var ? cevap sonradan





matkabın üzerinde açma kapama düğmesi yoktu ve motor 380 wolt ile çalışıyordu bir kondansitör vasıtası ile motoru 220 wolta uyumlu hale getirdim burada bilmediğimö için bşiraz zorlandım lakin elektirik ve motor işinden anlayan bir arkadaşım telefondan bana bilgi verdi ve malzemeyi nereden alacağımı söyledi sağolsun ve motor 220 wolt monofoze de çalıştırmayı becerdim




temel olarak boyama işlemini yapmadan önce aleti güzelce matkabı güzelce temizledim üzerinde kesme biçme yapılacağı için boyadan önce herşeyin bitmiş olması gerekliydi ek ilave olarak çalışma ortamım genelde karanlık olduğu için matkapla çalışırken aydınlatma işide gözümden kaçmadı
tabi anlatması buradan kolay oluyor ama tam tamına 3 günümü yedi kerata

eski kayışı iş görecek gibi olsada ben tedbirli adamım yarın bir gün işin ortasında su koyvermesin diye kayışıda yeniledim

boyama işine giriyorum ardından elektirik işi var

220 wolt AC akım sıkıntı yaratacağı için güvenlik ve sağlık açısından kabloları ve soketleri özenli bir şekilde makaronladımki kısa devre yapıp bir taraflar yanmasın , çarpılmayalım


boya işleminden sonra aydınlatma için ne yapsam ne yapsam derken eski kırılmış mikrofon sehbasından yaptığım aydınlatma sistemi


işte rowenta elektirik süpürgesi ile sütunlu tezgah matkabının ahenk içindeki uyumu
yani her şeyi hazırda aramamak gerek , görmek istediğinizde etrafınızda bir çok altarnatif bulacaksınız , her sorunun cevabı muhakkak vardır , belki bir gün benim gibi bir matkaba rowenta kapağından elektirik düğmesi yapmayacaksınız ama çevrenizde ihtiyacınız olan cevapları görmenizi belki sağlayarak katkıda bulunmuş sizlere bir fikir verebilmiş olurum haaaa, bundanda çok mutlu olurum 







bayrak kırmızısı diye aldığım bu boya pekte bayrağımızın kırmızısına benzemesede hoşuma gitti kutuda boya kalmıştı hadi dedim boyanacak başka yerler varsa onlarada el atayım fenada olmadı hani





konu başındada dediğim gibi değer kıymet bilip yokluğunu çeken ve rahatlığını bilen adama çok güzel ve sevindirici bir durum benim içinde öyle allah gönlünüze göre ve ihtiyacı olan herkeze nasib etsin görüşmek üzre esen kalın
not: aynı resimden 2 tane olabilir, virgül noktalama ,harf hataları için özür öğreneceğiz yavaş yavaş bye
benim geri dönüşümü seven biri olduğumu bir çok arkadaşım biliyor, uzun zamandır atölyem için hep bir matkap, kompresör ve torna hikayesidir anlatıp duruyordum bilen arkadaşlarım bilirler 3 gün önce nihayet maddi imkanlarım el vermediği için , değerini kıymetini ancak kullanan insanların bildiği sütunlu matkaba bir türlü sahip olamıyordumki bir sürü delik var kapanacak hangisini kapatacaksın
ve hurdacı bir arkadaşım sağolsun 250 lira karşılığında bana tam benim işimi görecek ne büyük ne küçük çat kapı bir matkap getirdi
yavvv irfancım bir matkap için bu kadar sevinilirmi konusu ayrı tartışılacaklar arasında
artık yapacağım işler daha kaliteli ve yorulmadan ter dökmeden ve hatasız olacakki bu kış çok işime yarayacak
sevdiğim abime hurdacı erola huzurlarınızda teşekkür ediyorum oda ekmeğinin dalgasında arkadaş , ben daha ucuz fiyatlara almış olsada bana verdiği fiyatın çok makul bir fiyat olduğunu bildiğim için kendisiyle pazarlık dahi etme olayına girmedim ,
ama aletin komple elden geçmesi gerekiyordu konuyu açma amacım benim için sevindirici bu durumu tamamen sizlerle paylaşmak istememdir birde eski ve yeni hali buyrun resimler
konuyu değer bulup yorum yazan ve yazmayan gönül dostlarına kucak dolusu sevgiler , teşekkürler şimdiden başka paylaşımlarda buluşuruz esen kalın....mt de kalın....:rendeer:
işte resimler

bu rowenta elektirik süpürgesi üst kapağının burada ne işi var ? cevap sonradan





matkabın üzerinde açma kapama düğmesi yoktu ve motor 380 wolt ile çalışıyordu bir kondansitör vasıtası ile motoru 220 wolta uyumlu hale getirdim burada bilmediğimö için bşiraz zorlandım lakin elektirik ve motor işinden anlayan bir arkadaşım telefondan bana bilgi verdi ve malzemeyi nereden alacağımı söyledi sağolsun ve motor 220 wolt monofoze de çalıştırmayı becerdim




temel olarak boyama işlemini yapmadan önce aleti güzelce matkabı güzelce temizledim üzerinde kesme biçme yapılacağı için boyadan önce herşeyin bitmiş olması gerekliydi ek ilave olarak çalışma ortamım genelde karanlık olduğu için matkapla çalışırken aydınlatma işide gözümden kaçmadı
tabi anlatması buradan kolay oluyor ama tam tamına 3 günümü yedi kerata

eski kayışı iş görecek gibi olsada ben tedbirli adamım yarın bir gün işin ortasında su koyvermesin diye kayışıda yeniledim

boyama işine giriyorum ardından elektirik işi var

220 wolt AC akım sıkıntı yaratacağı için güvenlik ve sağlık açısından kabloları ve soketleri özenli bir şekilde makaronladımki kısa devre yapıp bir taraflar yanmasın , çarpılmayalım


boya işleminden sonra aydınlatma için ne yapsam ne yapsam derken eski kırılmış mikrofon sehbasından yaptığım aydınlatma sistemi


işte rowenta elektirik süpürgesi ile sütunlu tezgah matkabının ahenk içindeki uyumu







bayrak kırmızısı diye aldığım bu boya pekte bayrağımızın kırmızısına benzemesede hoşuma gitti kutuda boya kalmıştı hadi dedim boyanacak başka yerler varsa onlarada el atayım fenada olmadı hani





konu başındada dediğim gibi değer kıymet bilip yokluğunu çeken ve rahatlığını bilen adama çok güzel ve sevindirici bir durum benim içinde öyle allah gönlünüze göre ve ihtiyacı olan herkeze nasib etsin görüşmek üzre esen kalın
not: aynı resimden 2 tane olabilir, virgül noktalama ,harf hataları için özür öğreneceğiz yavaş yavaş bye