hayırlı olsun kardeş
mondialin getirttiği en iyi motorlardan birisini almışsın.(diğerleri fazla iyi değil bu modele göre) şansına inş. iyisi denk gelmiştir. Benim daha önceki motorumda mondi 100 lük tü. Şansıma iyi bir motor gelmişti. Kaza yaptığım halde tel marşla çalışıp sorunsuz vites atmasıyla, 80 km kadar yol gittim. İlk 1000 km de motoruna 60 km/h dan fazlasını yaptırma.sonunda sabrının karşılığını alacaksın.kaskını en kısa mesafede bile takmayı ihmal etme. Allah kazasını göstermesin, hayırlı olsun.