Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı olsun kardeşim,mondıalın sorunsuz motorlarından birini almışsın gülegüle kullan.kaskını başından hiç çıkarma devamlı çengeli takılı olsun.keyifli sürüşler.
güle güle kullan tekerin saglam bassın kormalarını hiç bir zaman cıkarma kaliteli olmasına da dikkat et yoksa faydası olmayan koruma bi işe yaramaz.
çok dikkali kullanırsın inşallah.
darısı olmayanlara başta bana hehe.
SUZUKİ R GSX
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...:cat:
Başlığı yanlış yere açmışsın,başlığı moto sohbetten-taziye tebrik ve kutlamalar a taşıdım.Bir daha ki sefere dikkat edersen sevinirim:wiinkk: