sandman Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 368 8 Haz 2007 #42 HAyırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Gözlerini de yoldan ayırmadan kullan. Kazasız belasız günlerde kullan ... :rendeer:
HAyırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Gözlerini de yoldan ayırmadan kullan. Kazasız belasız günlerde kullan ... :rendeer:
babasultan Katılım 27 Mar 2006 Mesajlar 15 8 Haz 2007 #43 hayırlı ugurlu olsun abicim kazasız belaasız kullanman dileğiyle ...CUB iyidir....:cat:
Syriana Katılım 6 Nis 2005 Mesajlar 2,252 8 Haz 2007 #44 hayırlı olsun...güle güle kullan kazasız belasız...
megadeth Katılım 25 Mar 2007 Mesajlar 563 8 Haz 2007 #45 tekrardan hayırlı olsun dostum allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin memnun kalacağından eminim:bounce:
tekrardan hayırlı olsun dostum allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin memnun kalacağından eminim:bounce:
marwel114 Katılım 26 Eki 2006 Mesajlar 907 8 Haz 2007 #46 hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşallah:cat:
cezerye Katılım 30 Mar 2006 Mesajlar 933 8 Haz 2007 #48 sinirliyken, acelen varken iki kat dikkatli ol e mi? iyi gunlerde kullanman dilegiyle
birazblues Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 336 9 Haz 2007 #49 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlı olsun. Kasasız belasız binmen dileği ile.
FAHRETTİN METİN Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 421 9 Haz 2007 #50 hadi hayırLı oLsun farında açık oLsun yoLunda:wiinkk: