motosiklet aldım(resimli)

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
HAyırlı uğurlu olsun güle güle kullan. Gözlerini de yoldan ayırmadan kullan. Kazasız belasız günlerde kullan :)... :rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
15
hayırlı ugurlu olsun abicim kazasız belaasız kullanman dileğiyle ...CUB iyidir....:cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
tekrardan hayırlı olsun dostum allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin memnun kalacağından eminim:bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
sinirliyken, acelen varken iki kat dikkatli ol e mi? iyi gunlerde kullanman dilegiyle:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Kasasız belasız binmen dileği ile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst