motosiklet aldım(resimli)

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genç kaptan hayrını göresin kazasız belasız sürüşler...:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlısı olsun, aynı makinenin mavisinden benim amca oğlu aldı.1 yıldır kullanıyoruz.Temiz bakrsan, çok güzel bir motosiklet :cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel gözüküyor, Allah kaza bela vermesin
güle güle kullan
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
arkadaşlar genç kaptanın yüzündeki mutluluğa bakarmısınız..allah güle güle binmeyi nasip etsin motorun hayırlı uğurlu olsun..napıyoruz...?kasksız ve donanımsız yola çıkmıyoruz..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı olsun güle güle kullan.Sorunsuz ve atak bir motor diye duydum.Darısı motor almak isteyipde alamayanlara
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle bin....İşallah iyileri de olur...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
hayırlı olsun kardeş
mondialin getirttiği en iyi motorlardan birisini almışsın.(diğerleri fazla iyi değil bu modele göre) şansına inş. iyisi denk gelmiştir. Benim daha önceki motorumda mondi 100 lük tü. Şansıma iyi bir motor gelmişti. Kaza yaptığım halde tel marşla çalışıp sorunsuz vites atmasıyla, 80 km kadar yol gittim. İlk 1000 km de motoruna 60 km/h dan fazlasını yaptırma.sonunda sabrının karşılığını alacaksın.kaskını en kısa mesafede bile takmayı ihmal etme. Allah kazasını göstermesin, hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Güle güle kullanın , dikkatli olun ve korumalari ihmal etmeyin , tekeriniz dengeli ve düz bassın,

svg
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun dikkatli kullan Allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hayırlı olsun,ekonomik ve rahat kullanımlı bir motor almışsınız,güle güle kullanın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst