Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Arkadaşlar,
Sehir dışından gelecekler için birisi davetiye ayarlayabilir mi?
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
2
selam banada bilet verirmisiniz .nasıl alacağız biletleri sitanbul dışından gelecem online bilet alma imkanı yokmu
.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
2
selam banada bilet verirmisiniz .nasıl alacağız biletleri istanbul dışından gelecem online bilet alma imkanı yokmu
.
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
18
selam dostlar
ben istanbulun yabancısıyım sultançiftliği bayrampaşa tarafından gelcem fuar merkezine nasıl gidebilirim
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
78
Merhaba ben anadolu yakasındayım. Bende bir bilet istiyorum. Birde bilet fiyatını da öğrenebilirmiyim arkadaşımda gelmek istiyor.
Teşekkürler
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
9
Merhabalar ,
Ben Bursa'dan fuara katılacağım..Bileti nasıl temin edebilirim.
Bursa'ya gönderme imkanınız varmı acaba?


selamlar..
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
14
bilet verilecek diyor ama acıklama yok nasıl alıcazz biletleri gecen sene 25 ytl di şimdi kaça
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
13
Ben öğrenciyim ve bir taraftan da çalışıyorum davetiye almaya gitme imkanım yoktu. Keşke şöyle bir uygulama yapsaydık: bilet isteyen kişinin mail adresine bir şifre gönderilseydi. (XWy66ou gibi) ve fuar günleri fuarın orada bir yerde fuar açılmadan bir saat bu şifreyi ve ismini söyleyenlere davetiyeleri dağıtılsaydı belki daha az zahmetli olurdu. Belki diğer fuara ne dersiniz. :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazdığım için ama topik açmayı beceremiyorum. çok mu kazmayım acabaa!!!
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
1
kaldıysa bende bi davetiye alabilirmiyim... siteye bugün üye oldum.. kaçırmak istemiyorum fuarı..
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
istanbul dışından gelecekler için iki harita
Resim.jpg

http://gupilya.8m.com/motor_dosyalar/Resim.jpg
genmap.jpg

http://gupilya.8m.com/motor_dosyalar/genmap.jpg
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
27
24/3/2006 Cuma günü Fuara gidecegim ama saatini bilmiyorum ama herhalde 13:00 gibi olurum gibi 15 adet fazla davetiyem var isteyen arkadaşlarım bu saatlerde fuarda bende olurum diyorsa özel atsın yarın en geç 12 de mail adresinde yada özelinde cevabını bulur...Ben kapıda gişe önünde olan insanlara vermeyi düşünüyordum ama sonuçta paylaşmaksa buda bir paylaşım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SHEMOTO' Alıntı:
ÜYELERİMİZE "MOTOSİKLET 2006" FUAR DAVETİYESİ


Davetiyeler...... toplantı, buluşma gibi organizasyonlarda direk site yönetimi tarafından veya organizasyon liderleri kanalıyla üyelerimize dağıtılıyor ve dağıtılacaktır. Herkese 1er adet davetiye verilecektir.(yeni organizasyon liderleri! site yönetimiyle iletişime geçiniz!)

Ayrıca bu tür organizasyonları kaçırmış veya manisi olanlar için...
ben SHEMOTO ve SKULLHUNTER ile ÖM ve e-mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz. Kargo ile davetiye gönderimi yapılmayacaktır. Üye olmayanlara davetiye verilmeyecektir.

Istanbul dışından davetiye talep eden üyeler.....İstanbul'daki bir üye arkadaşı ile iletişime geçip, kendi gerçek ismiyle beraber o kişinin ismini bize bildirirlerse gelen arkadaşa davetiyesi teslim edilir.

Grup olarak gelecek üyeler..... bu başlık altında organize olup, burada isim listesini oluşturarak.... grup adına davetiyeleri alacak kişinin ismini bize bildirirlerse o kişiye davetiyeleri teslim edilebilir. Üyelikler takip ve kontrol altındadır. Art niyetli kural dışı durum tespitinde üyelik sözleşmesi şartları gereği yerine getirilir. Bu şekilde davetiye talep eden üyelerin özellikle üyelik sözleşmesi madde 4 ve 29'u okumaları tavsiye olunur.http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=20


fuarlarda en büyük buluşmayı gerçekleştirmek üzere:bestmt:


SHEMOTO:
e-mail ve msn: [email protected] ve [email protected]
telefon iletişimi: öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 19:00-21:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi İSTANBUL/Yeşilköy

SKULLHUNTER:
e-mail ve msn: [email protected] ve [email protected]
telefon iletişimi :öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 18:00-19:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi merkez ofis: ISTANBUL/ Beşiktaş/ Barbaros Bulvarı

ZUHTUPASA
e-mail ve msn: [email protected]
telefon iletişimi: öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 19:00-21:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi İSTANBUL/Altunizade

Arkadaslar 1. sayfada üstteki açıklama olmasına ragmen hala topiğe yazı yazarak nasıl davetiye alacağım? alabilirmiyim? gönderebilirmisiniz gibi sorularla karşılaşıyoruz..

Görülecegi üzere davetiye temin şekli ve iletişim bilgileri gayet açıktır..
Bilginize..:bounce:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
5
Selam...

hERKES BİR ŞEY SÖYLEMİŞ... BEN BİR ŞEY ANLAMADIM... BURAYIDA AÇIK SÖYLEMEK GEREKİRSE İNTERNETTE DAVETİYE ARARKEN BULDUM.. SOCCUTER ALDIM AMA ALDIĞIM KASK FAZLA DAYANMADI KIRILDI... ŞİMDİ YENİ KASK ALCAM FUARA GİRMEK İSTİYORUM... 26 MARTTA BULUŞMA VAR. AMA BEN STADIN ORADA ÇALIŞMAMA RAĞMEN 26 SINDA İZMİTTE OLUCAM.


BANA ACİL DAVETİYE LAZIM... NASIL BULURUM BİR YARDIM PLEASE...

BEDAVA OLSUN BENİM OLSUN....

%30 İNDİRİM FORMUDA DOLDURDUM AMA GİRİŞ GENE GELDİ 15 YTL YE...
OKADAR DAHA KOYSAM UCUZ BİR KASK DAHA ALIRIM...


YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.... TAXİMDEYİM... mail= [email protected]

bedava davetiye verebilecek arkadaşlar irtibata geçerseniz sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cool_mustafa' Alıntı:
hERKES BİR ŞEY SÖYLEMİŞ... BEN BİR ŞEY ANLAMADIM... BURAYIDA AÇIK SÖYLEMEK GEREKİRSE İNTERNETTE DAVETİYE ARARKEN BULDUM.. SOCCUTER ALDIM AMA ALDIĞIM KASK FAZLA DAYANMADI KIRILDI... ŞİMDİ YENİ KASK ALCAM FUARA GİRMEK İSTİYORUM... 26 MARTTA BULUŞMA VAR. AMA BEN STADIN ORADA ÇALIŞMAMA RAĞMEN 26 SINDA İZMİTTE OLUCAM.


BANA ACİL DAVETİYE LAZIM... NASIL BULURUM BİR YARDIM PLEASE...

BEDAVA OLSUN BENİM OLSUN....

%30 İNDİRİM FORMUDA DOLDURDUM AMA GİRİŞ GENE GELDİ 15 YTL YE...
OKADAR DAHA KOYSAM UCUZ BİR KASK DAHA ALIRIM...


YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.... TAXİMDEYİM... mail= [email protected]

bedava davetiye verebilecek arkadaşlar irtibata geçerseniz sevinirim.


Bak arkadaşım daha 1 üst satırına yazdık nası bulabileceğini..Lütfen okuyun...:bounce:
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
2
Motosiklet 2006 fuarına bugün katıldım. Açıkça söylemek gerekirse biraz hayal kırıklığı yaşadım. Artık fuarın ilk günü olduğundan mı, yoksa fuarların esas oğlanı bu fuar olmadığından mıdır bilemiyorum, firmalar çok iyi hazırlanamamış izlenimi uyandırdılar bende. Daha renkli geçmesini, daha çok markanın bulunmasını beklerdim. Japon markalarından hiçbirisi burada değildi. (Suzuki hariç) Ben de katılımcı firmaları daha önceden incelememiştim açıkçası. Fiyatlarda özel indirimler söz konusu değilmiş gibi gözüktü. Herhangi bir bayiiden pazarlık yaparak alınacak fiyatlar vardı fuarda. Bunun yanı sıra Çin ve Kore menşeili ürünlerin de fuar için sakladıkları veya yeni getirecekleri modelleri de burada yoktu. Ama dediğim gibi fuarın ilk günü olduğu için yetişmemiş olabilir. Tek faydası, normalde bayiiler arasında dolaşıp model aramak yerine burada kanlı canlı görebileceksiniz uzak doğu menşeili makinaları. Ben işin açıkçası bugün bir motosiklet edinmek amacı ile fuarda bulundum ama elim boş döndüm. Kısmet motoshow '06 fuarına imiş. Gidin görün gezin ama son kararınız için diğer fuarı da bekleyin derim şahsi kanaatimce.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Bilet fiyatını merak edenler için yanlış görmediysem 25 ytl idi.. merak edenlerin bilgilerine..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst