Bende ilk açıldığı saatlerde gittim, hemde büyük heveslerle. Sadece Japon olarak Suzuki vardı, zaten alt kat komple, giriş katı da yarı yarıya Çin malları ile doluydu. Aksesuar satanlar boldu, yanlız fiyatlar öle fuar indirimi yapılmış gibi değildi. Zaten o firmalara normalde gitseniz biraz pazarlıkla rakkamlarını düşürüyorlar. Ama birçok markayı birarada görmek cazip olabilir. Yanlız Suzuki firması elinde kalan 2005 model Burgman 400'leri (10 adet lacivert) 10300,00 Ytl artı kask, mont, eldiven ve 1000'lik bakımla veriyor. Benim gibi maxi scooter kullanıcısı iseniz ve motorunuzu değiştirmek istiyorsanız cazip olabilir. Bunun dışında (ohoo amma yazmışım) fuardır işte görmek lazım. Motoshow'u dört gözle bekliyorum Aradığımı bulamadım. Nerdeyse unutuyordum bazı sürücü kursları (biliyorum reklam yokkk) ehliyetlerde indirim yapmışlar 200,00 Ytl bu güzel bi haber
Hepinize iyi günner diliyom umarım faydalı olmuşumdur. Bye