Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
13
Bilet 20 YTL fuarın sitesinden %30 indirim alabiliyorsunuz yinede bozuk yok diyip 15 kesiyorlar ben verdim 15 YTL yi girdim yarım saatimi almadı dolaşmak her yerde aynı şeyler varmış bu çinliler birbirlerini de taklit etmişler gibi geldi bana birde güvenemedim markalara bir çoğu yeni giriyor pazara galiba. Yinede 15 YTL etmez bu fuar.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
10
arkadaşlar soruldumu yada yazıldımı bilemiyorum bakamadım ama acaba aksesuar varmıydı fuarda kask mont eldiven falan gibi...iyi calışmalar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zorkan' Alıntı:
arkadaşlar soruldumu yada yazıldımı bilemiyorum bakamadım ama acaba aksesuar varmıydı fuarda kask mont eldiven falan gibi...iyi calışmalar

Tabiki var..ama çeşit olarak seni kesermi bilemem..:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
9
bence fuar motoshow06 olacak :(

Arkadaşlar fuara bende bugün katıldım. Aydından bu fuar için geldim ama suzuki hariç bir japon firması görmedim eğer aksesuar falan bakmazsanız gezmek 30 dk. sürmez. Merak edenler gitsin ama o parayı vermeye değmez. Hani çin malida olsa motorlar yeni hiçbirşey göremedim. Kaanatimce 20 ytl fazla. Bence motoshow06'yı beklemek en doğrusu. Eğer suzukide olmasa fuarda takılacak bir yer bulamazsınız. Gerci biz geri dönmek zorundayız AÖF sınavı sebeiyle ama gezenlerde resimlerini eksik etmesinler bizden
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Bende ilk açıldığı saatlerde gittim, hemde büyük heveslerle. Sadece Japon olarak Suzuki vardı, zaten alt kat komple, giriş katı da yarı yarıya Çin malları ile doluydu. Aksesuar satanlar boldu, yanlız fiyatlar öle fuar indirimi yapılmış gibi değildi. Zaten o firmalara normalde gitseniz biraz pazarlıkla rakkamlarını düşürüyorlar. Ama birçok markayı birarada görmek cazip olabilir. Yanlız Suzuki firması elinde kalan 2005 model Burgman 400'leri (10 adet lacivert) 10300,00 Ytl artı kask, mont, eldiven ve 1000'lik bakımla veriyor. Benim gibi maxi scooter kullanıcısı iseniz ve motorunuzu değiştirmek istiyorsanız cazip olabilir. Bunun dışında (ohoo amma yazmışım) fuardır işte görmek lazım. Motoshow'u dört gözle bekliyorum Aradığımı bulamadım. Nerdeyse unutuyordum bazı sürücü kursları (biliyorum reklam yokkk) ehliyetlerde indirim yapmışlar 200,00 Ytl bu güzel bi haber
Hepinize iyi günner diliyom umarım faydalı olmuşumdur. Bye
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
skull a ve zuhtupaşa ya teşekkürler davetiyeleri temin ettim yarın gitmeyi düşünüyorum fuara arkadaşlarla cnr dakini iple çekiyoruz
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
standımızda danger0 ile tanışma fırsatı buldum bu akşam, bir daha ki fuara işala daha çok kişiyle tanışmak dileğiyle :)
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
çok yavan ve basit bir fuardı. motorlara bakmak en çok 30 dak. sürüyor. ekipman alacaksanız zaten 4-5 firmada var ve fiyatlar bana cazip geldi. ben zaten ekipman almaya gittim ve yıldız ticaretten aldım. ama bu fuara gitmemek bir kayıp değil. gidemediğinie üzülen varsa üzülmesin. hatta sevinsin. bakalım diğer fuar nasıl olacak?
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1
Slm Millet :)

1. Gebze'de oturuyorum. E5 üzerinden gidersem fuar alanına nasıl ulaşabilirim.
Not: İstanbul'da hiç bir yeri bilmiyorum.:pr:

Biliyorum yardım etmesi zor ama bi zahmet, en basit hali ile...:rendeer:

2. Fuar kaçta açılıyor.
3. Birde nasıl davetiye alabilirim...

Şimdiden saolun
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
1
Bileti nasıl tedarik edicez yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3
30 mart 2nisanda yapılacak fuar için bilet istiyorum.diğerine parayla girdik motosiklet almak istiyoruz ve bilet için bityığın para veriyoruz lütfen ilgilenin.saygılar
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3
bende bugün zorluklarla gittim fuara fakat berbat bir çin pazarıyla karşılaştım ve inanamadım cnrdakini bekliyorum.bilet nasıl temin edebilirim
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
1
merhabalar ben nurdan cnr daki fuar için davetiye istiyorum.umarım ulaştırırsınız.teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazı arkadaşlar belliki yeni üye olup daha kendileini bile tanıtmadan fuar heyecanı ile davetiye talebinde bulunmuslar..Hemde gayet düz bi şekilde..
Şimdi sayın
nurkil, volkanmark,muacir ve makyildiz isimli üye arkadaşlarımız...
Öncelikle sizleri daha yakından tanımak isteriz bu 1.
İkincisi her iki fuaarında ana sayfalarından başlayarak okusaydınız nasıl davetiye temin edilecegini gayet rahatlıkla görecektiniz..
Ama ben size bi kıyak yapiim..hade..:wiinkk: tıklayın vede görün...

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9626&page=3
35mesajı okuyun lütfen
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
paşa derse doğru der sadece bilet için üye olup daha sonra halhatırı kesmesinler.... fuardan aldığım yaka kartını kaplattım ve motoruma taktım... hani araçlarda görevli yazısının konduğu gibi koydum... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst