- Katılım
- 9 Şub 2006
- Mesajlar
- 97
iyi günler fuarda standımıza uğradım fakat ilgisizlikten hayal kırıklığına uğradım .zühtüpaşa ordaydı ve ben eşimle gitmiştim . fuara gidiş sebebimde orada nicklerin sahiblerinle tanışırım ve sıcak bir atmosfer olur diyordum .
eşime ballandıra ballandıra anlattığım şey tam bir kabus olmuştu.zaten fuar sıfır bir fuar çıplak hatunları koyup birşeyler yapmak istemişler ducati ve suzuki dışında ciddi birşey yoktu. emeği geçen herkese saygılar.
not. ayrıca standımızda logolu herhangi bir ürün satışı yapılamazmı ? tshırt.bandana.kupa.sticker gibi
eşime ballandıra ballandıra anlattığım şey tam bir kabus olmuştu.zaten fuar sıfır bir fuar çıplak hatunları koyup birşeyler yapmak istemişler ducati ve suzuki dışında ciddi birşey yoktu. emeği geçen herkese saygılar.
not. ayrıca standımızda logolu herhangi bir ürün satışı yapılamazmı ? tshırt.bandana.kupa.sticker gibi