Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
iyi günler fuarda standımıza uğradım fakat ilgisizlikten hayal kırıklığına uğradım .zühtüpaşa ordaydı ve ben eşimle gitmiştim . fuara gidiş sebebimde orada nicklerin sahiblerinle tanışırım ve sıcak bir atmosfer olur diyordum .
eşime ballandıra ballandıra anlattığım şey tam bir kabus olmuştu.zaten fuar sıfır bir fuar çıplak hatunları koyup birşeyler yapmak istemişler ducati ve suzuki dışında ciddi birşey yoktu. emeği geçen herkese saygılar.
not. ayrıca standımızda logolu herhangi bir ürün satışı yapılamazmı ? tshırt.bandana.kupa.sticker gibi
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
ışık ercan' Alıntı:
iyi günler fuarda standımıza uğradım fakat ilgisizlikten hayal kırıklığına uğradım .zühtüpaşa ordaydı ve ben eşimle gitmiştim . fuara gidiş sebebimde orada nicklerin sahiblerinle tanışırım ve sıcak bir atmosfer olur diyordum .
eşime ballandıra ballandıra anlattığım şey tam bir kabus olmuştu.zaten fuar sıfır bir fuar çıplak hatunları koyup birşeyler yapmak istemişler ducati ve suzuki dışında ciddi birşey yoktu. emeği geçen herkese saygılar.
not. ayrıca standımızda logolu herhangi bir ürün satışı yapılamazmı ? tshırt.bandana.kupa.sticker gibi

çok haksızlık ediyosun bizim stand ve orada emeği geçen herkez çok süperdi herkezle ellerinden geldiği kadar ilgilendiler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili cbr1000rr kardesim heralde ışık ercan kardeşimiz standın en kalabalık anlarından birinde denk geldi....:wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
ç.tesi günü öğlen gittim ve standa bir hanım z.paşa ve murat isimli bir arkadaş vardı . hiç bir üye , misafir yada başka biri yoktu.yani stand boştu.
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
81
Fuara cumartesi katıldım.Pek çok kişi gibi aradığını bulamayanlardanım. Herşeyden önce giriş ücretini duyunca çok şaşırdım. Yinede Motoshow 06 öncesinde ısınma turu oldu.Standın en yoğun olduğu anlardan birisinde bende
ordaydım ayrıca çekiliş için form doldurdum.Ne zaman listeleri öğrenebiliriz , bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Fuara kesin gitmeliydiniz arkadaşlar (!) çünkü fuara gelen ziyaretçilerin motorları görülmeye değerdi, ha binaya girmek şart değil ama dışarıdakiler için gelinirdi. :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
pazar günü oradaydım bende zuhtupaşa ve skull hunter a tekrar teşekkürle davetiye için eski bi lise arkadaşımla karşılaştım fuarda benim için çok iyi bi gün oldu yalnız hangi stand tam hatırlamıyorum bi kask vardı shark 70 milyon demişlerdi önce fuarı dolaşıp almaya karar verdim fakat bu sefer 90 denildi arkadaş bi türlü hatırlayamadı nedense 70 dediğini bana almaktan vazgeçtim üzücü oldu
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla ben dun aksam 17:00 civari gidebildim fuara. ben standdan memnunum sagolsun skull ve ordaki arkadaslar gerekn ılgıyı ve alakayı gosterdıler gercı kalabalık da degıldı o saatlerde ama emegı gecenlere tesekkur ederım.fuara gelınce; kıslar guzeldı ::p baska da bişey yoktu herhalde :)
saka biyana ducati mukemmeldi yaa.ideal motorumu gordum harıka bı cıhaz en kısa zamanda bir tane edinecegım insaallah.java,ktm standlarınıda begendim.
bulusmaya gelmek de ısterdım ama saat 14:00 civarı kalktım, haliyle yetısemedım :)
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
cmtesi saat 12gibi, pazar saat 1gibi fuardaydım, standımızda akşama kadar durduk ve gelen giden herkese, tanıdık olsun olmasın aynı şekilde elimizden geldiğince sıcak davranmaya ve ilgilenmeye çalıştık. tabii ki herkese yetişmemizin imkanı yoktu bazı anlarda ciddi yoğunluk oldu.. elimizden geleni yaptık yinede..
bizim için de ısınma turu oldu aslında, MotoShow 2006'da her şeyin daha güzel olacağına inanıyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst