Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
arkadaşlar hangi gün buluşcaksınız saat kaçta nerde. bu kardeşiniz sakaryadan gelcek. malum okul şartları. ancak c.tesi olur. sizlerede c.tesi uygundur galiba...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar davetiyeleri sitemiz tarafından dağıtılacak buluşmalara ve gezilere katılan tüm üyelerimize ayrıca fuar zamanı yapacagımız org. katılan herkese verielcek.
Ayrıca bu konuda shemotonun ikinci mesajda yazdıgı bilgilerden de davetiye talep edebilirsiniz.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yeteri kadar ücretsiz bilet var, ve bu demekki motosiklet.net üyeleri fuara ücretsiz girecek. Peki neden bunu daha kolay bi hale getirmiyoruz, yani bir sistem oluşturalım ve sahtekarlığı engelleyerek üyelerimizin bilet temini ile uğraşmadan fuar alanına girmesini sağlayamaz mıyız? Takdir edilirki 5 YTL olan bilet/davetiye ücreti, bileti almak için kişinin harcadığı çabayla eş değer nerede ise. Fuar yetkilisi ne der acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyong' Alıntı:
Yeteri kadar ücretsiz bilet var, ve bu demekki motosiklet.net üyeleri fuara ücretsiz girecek. Peki neden bunu daha kolay bi hale getirmiyoruz, yani bir sistem oluşturalım ve sahtekarlığı engelleyerek üyelerimizin bilet temini ile uğraşmadan fuar alanına girmesini sağlayamaz mıyız? Takdir edilirki 5 YTL olan bilet/davetiye ücreti, bileti almak için kişinin harcadığı çabayla eş değer nerede ise. Fuar yetkilisi ne der acaba?

Sevgili Eyong kardesim,

Kolaylaştırmak adına çok haklısın böle bir yaklaşımda bulunulabilinir.
Ancak bildiğim kadarıyle bunun olamaması adına 2 engel olabilir.
1. Fuar firmasının belirli sayıda serbest giriş kartı uygulaması.
2. Bunun olabilmesi içinde serbest girişi sağlamada kullanılacak belgeleme. Yani kişilerin ait oldukları kurumları belgeleyebilmeleri.

Bildiğimiz gibi üyelerimizin böle bir belgesi yani üye kartı, site kimliği vs. zaten yok. (Şimdi bunuda fikir die birileri araklamasın sakın..:p )

Fuar firmaları bu tip yaptırımları vede zorlukları aşmak adına fazla sayıda davetiyeyi katılımcı firmalara vererek bu sorunu aşarlar. E napalım bizde sevgili üyelerimiz için davetiye dağıtımı için fazlasıyle çaba sarfediyoruz. Bu nedenle İstanbulun 3 değişik noktası (Yeşilköy-Beşiktaş-Altunizade) olarak organize olduk.:cat:


S&S:rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
2
lutfen birileri bana yardimci olabilir mi..? ben Londra'da yasiyorum ama fuar tarihinde kismetse orda olabilirim.. bileti nasil alabilirim bu durumda..?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ dna 50,
sen siteyi takip et. mutlaka biletrin de dağıtılacağı bir organizsayon olur diye düşnüyorum. olmayabilir de.
muhtmelen ilk gün ve/veya haftasonu fuara topluca gidilecektir.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
alaaahh kahhretsinnn neden antalyadayımmmmmmmmm :pr:
bende gelmek istiyorummmmmmmmm :pale: :salut: :salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zagortenya' Alıntı:
arkadaşlar kaç tane mesaj gönderdim. hem özelinize hem de buraya.
shemoto ve zuhtupasa ya. bu bilet işi nedir. neden cevap verilmez. bilet verilecek mi verilmeyecek mi. bir zamanların tv kanalları gibi mi yoksa. AZ SONRA, AZ SONRA mı diyorsunuz insanlara.
kusura bakmayın ben biraz LAZ'ım. çabuk sinirlenir ve pire için yorgan yakarım. Birşey ya vardır yada yoktur. Neden labirent gibi yollara sokuyorsunuz insanları.
yok adresi değişmiş, yok bilmem ne olmuş. adres değişti yazana kadar arkadaşlar isteyen gelsin şu saatte oradayım. benden alsın desin. çok mu zor.
kusura bakmayın kanım sıçradı yine beynime.
İSTEMİYORUM BİLETİNİZİ.
5 YTL YADA HER NEYSE ÖDER GİDERİM PAŞA PAŞA.
Kimseye geçmezse PARAMA geçer sözüm.
BU KADAR

Selamlar arkadasım..
Özelden mesajınızı aldım ve size bu sabah cevapta yazdım. Pazartesinden itibaren davetiyelerini alabileceginiz telefon no. da verdim.
Bildiginiz gibi butun bu organizasyonu GÖNÜLLÜ VEDE PARASIZ olarak sizler için yapıyoruz.
Bu anlamda bizimde site olarak veya birey olarak hiç bir çıkarımızın olmadıgı bir organizasyonda bu sekildeki yaklasımınıza üzüldüm..
Size yolladıgım mesajda belirttiğim gibi ordaki telefondan arayıp gelip benden davetiyenizi alabilirsiniz yada para ödeyerek gidersiniz. Bu sizin seciminiz.
Saygılar
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
dishy' Alıntı:
alaaahh kahhretsinnn neden antalyadayımmmmmmmmm :pr:
bende gelmek istiyorummmmmmmmm :pale: :salut: :salut: :salut:

daha ne istiosun antalya da yaşıosun, keşke işten güçten kurtulsakta bizde oraya yerleşssek :pale:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
16
herkes gibi bende bilet istiyorum ama fuarı bangır bangır bağıran yetkililer iş bilet dağıtmaya gelince tık ses çıkarmıyor aloooo sayın yetkililere sesleniyorum şu bilet olayını çözün :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TOSE' Alıntı:
herkes gibi bende bilet istiyorum ama fuarı bangır bangır bağıran yetkililer iş bilet dağıtmaya gelince tık ses çıkarmıyor aloooo sayın yetkililere sesleniyorum şu bilet olayını çözün :pr:


Bilet olayı zaten çözülü durumda.. ulaşabilecegin mail adresleri topiğin içinde..:bounce:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
zuhtupaşa , sabırlı yaklaşımın için (seni tanımadığımı da belirterek) tebrik ediyorum..
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
ilk fuar da komple çinliler olacak, ikincisinde ise gercek buyuk firmalar ve motosikletler olacak... istanbulda iyi herhangi bir motosiklet firmasına gittiginizde zaten onlar siz sormadan fuar davetiyelerini veriyolar...

iki fuarada gidicem ben... ilk fuarda motorlara(motorların ustune yayılan varlıklar :) :queen: ), ikinci fuarda ise gercek, motosikletlere bakarız artık :):bounce:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
sevgili arkadaşım SHEMOTO..
bu konuda gösterdiğin hassasiyeti çok iyi anlıyorum amaa unutmamanı istediğim bir şey var kabul edersen naçizane yaniii

Kızgınlıkta bir an sabirli olursan, yüz günlük pismanliktan kurtulursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuar davetiyeleri ile ilgili bilgileri ilgili fuarlar için açılmış topiklerde görebilirsiniz. Tabiki sizler için bedavaaaaaaa...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst