Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
shemoto dan bugün davetiye alıcaktım ama son anda elime davetiye geçti. daha onceden de shemotoyla konuşurken demişti kendisi elinde bilet varsa alırsan senin karakterine kalmış. :) bende samimiyetimi gösterdim galiba. elimde davetiye varken davetiyeyi almaya gitmedim shemoto dan. SHEMOTO ya ve forum sakinlerine duyrulur =D
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
DARKDIAMOND' Alıntı:
Fuarlardan en az biri için organizasyon yapılırsa çok iyi olur.Birlikte gidersek çok daha iyi olur.:cat:

evet buluşmak isteyen yokmu???:salut: (pazar günü için)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Varız, 2 fuar için de pazar günleri buluşma isterim.
Okuduğum kadarıyla başka buluşma taraftarları da vardı.Ama biraz dağınığız sanki...Bir yerlerde toplanmamız lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar,
Fuar süreci ve de gidiş organizasyonları ile ilgili cok cok yakında topicler acılacak ordan izlemeye devam ediniz...:cat:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Shemoto gözümde 2 misli daha büyüdün walla, eğer doğruyu söylüyorsan helal olsun sana:cat: :rendeer: Ben severim böyle çıkışları...
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
motosiklet2006:

motoshow 2006 da markalar listelenmiş,fuar planı verilmiş vs. bu fuar için göremedim bunu,"100 den fazla marka katılıyo,yerinde incelersiniz"i de bi cevap olarak kabul etmiyorum.ben zaten oraya gidince öğreniceksem sadece davetileri temin etmek için kullanılmalı bu topic değil mi? katılıcak markaların bi listesi vardır herhalde elinizde bi copy paste yapamıyo musunuz? bu bana hiç imkansız gelmedi...madem yetkilisiniz,bilgilisiniz adres tarif etmekten başkaşeylerde yapmanızı beklerdim.
NOT: bu sözler site içindeki organizasyon yada yetkililer için değil. Sayın motosiklet2006 nickli pek bilgili,yetkili kullanıcı içindir.
site yönetimine;her üyesi ile ilgilendiği,yanıtladığı için teşekkür ederim
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
lütfü kırdar daki fuarın tam bilet fiyatı ne kadar bilgisi olan varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
ozgurozeren' Alıntı:
motosiklet2006:

motoshow 2006 da markalar listelenmiş,fuar planı verilmiş vs. bu fuar için göremedim bunu,"100 den fazla marka katılıyo,yerinde incelersiniz"i de bi cevap olarak kabul etmiyorum.ben zaten oraya gidince öğreniceksem sadece davetileri temin etmek için kullanılmalı bu topic değil mi? katılıcak markaların bi listesi vardır herhalde elinizde bi copy paste yapamıyo musunuz? bu bana hiç imkansız gelmedi...madem yetkilisiniz,bilgilisiniz adres tarif etmekten başkaşeylerde yapmanızı beklerdim.
NOT: bu sözler site içindeki organizasyon yada yetkililer için değil. Sayın motosiklet2006 nickli pek bilgili,yetkili kullanıcı içindir.
site yönetimine;her üyesi ile ilgilendiği,yanıtladığı için teşekkür ederim

Sevgili ozgurozeren,

Haklısın arkadaşım :pale: ..bizler için kimlerin katılımcı olacağı gerçekten merak konusu. Senin gibi ben de merak ediyorum...

Fakat bu bir firma prensibi benim anladığım...motosiklet fuarını organize eden İNTERTEKS fuar şirketi...12 yıldır.... bu yıl 13.sü olacak...hiç böyle bir açıklama yapmamış. ::secreet: Fuarın pazarlanma stratejisi gereği olabilir...Motosiklet2006 İmkansız demekle sanırım o kadar fazla marka katılıyorki 100den fazla...yani sektörün tamamı orada olacak kimi ararsanız herkes var demek istemiş :p


Motosiklet2006 nickli üyemiz....İnterteks Fuar şirketinin Genel Müdürü Bennan Tokdemir'dir...Ve mutlaka yanıtlayacatır bu haklı merakımızın... neden açıklanmıyacağına dair haklı gerekçesini....:wiinkk: :)


Motosiklet2006 Bennan Bey..

Tercihinize saygı duyuyoruz kesinlikle...ama haklı gerekçeninizi de merak ediyoruz...tahminlerimin ne kadarı tuttu acaba....:cherry:

görüşmek üzere:bestmt:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
motosiklet net in belirli bir yeri olacakmı gelen üyeler tanışma fırsatı bulur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam,ben Uşak'tan geleceğim,davetiyemi nasıl alacağım.Teşekkürler.
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
olmaması beklenemez ama yerleşim planında nerede :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben BURSAdan geleceğim istanbulda hiç arkadaşım yokfuarın olduğu gün davetiye
temin edebilirmiyim kaç paraya mal olur
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
bilet fiyatını bilen yok herhalde:queen: psikolojik bunalıma girdim.bu fuar bitsede rahatlasak:cherry: bilen varsa yazsın catlıcam.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
Merhaba dostlar!!!
Motosiklet fuarları ve davetiyeleri konusunda bir kaç fikrimi sizlerle paylaşmak isterim.
1-Kesinlikle motosiklet fuarları devamlı olarak büyük şehirlerimizde yapılmalı ki bunun için ilk olarak düşündüğüm yer az evvel okuduğum ve üzüldüğüm gaziantep olmalı. Neden??? motosiklet kullanımına yasak gelmiş! Büyük önder neden şapka devrimini kastamonu da yaptı????
2-Kanımca motosiklet fuarları gibi organizasyonlara davetiye dağıtımı konusunda iyi düşünmek gerekiyor. Fiyat indirimi yapılabilir ama kesin olarak ücret alınmalı ve bunun organizasyonu yapan sayın yetkililere bildirilmesi güzel olur. Çünkü bir organizasyon için neler gerektiği ve ne kadar bata çıka yapıldığını düşünüyorum da 1 liranın bile hatrı vardır diye düşünüyorum....
3-Her türlü emeği geçenlere teşekkür ediyorum. heheehheee
İçimizdeki heyecan hiç dinmesin!!!
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar istanbul anadolu yakasından geçicekler için bi topik buluşma ve fuar a gitme topigi ve planı yapılacak en kısa zamanda haberiniz olsun
yani anadolu yakasında toplanıp burda kocaeli sakarya bolu düzce diger illerden geliceklerde liste oluşturup
avrupa yakasındaki org. olan gurupla buluşup hep birlikte gidilecektir yakında bilgi verilecek buluşma için yer zaman hareket gibi
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1
Edirneden fuara katılacağım. Ama nasıl davetiye alacağım bilmiyorum, fikri olan-olmayan.

Selamlar
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
13
Sevgili SHEMOTO
Bilindiği gibi iki fuar yapılıyor ve Anadolu'dan bir çok insan bu fuarlar için geliyor. Eğer hangi firmaların katılacağını açıklamazlarsa insanlar tercih yapamazlar. (ki açıklanmama sebebi bu olabilr)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst