Motosiklet 2006 / 23-26 Mart Lütfi Kirdar-rumeli Exhibiton Center

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
Bence fuarda bir masa acilsin..
Burada yayinlanacak bir parolayi soyleyen Motosiklet.net uyeleri alsin.
En pratigi bu. Parasi onemli degil ama orada saatlarce davetiye / bilet sirasi beklemeyelim..
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
vistek' Alıntı:
Sevgili SHEMOTO
Bilindiği gibi iki fuar yapılıyor ve Anadolu'dan bir çok insan bu fuarlar için geliyor. Eğer hangi firmaların katılacağını açıklamazlarsa insanlar tercih yapamazlar. (ki açıklanmama sebebi bu olabilr)

Sevgili dostum,
Aklina gelenlerin hepsinin katildigindan emin olabilirsin:wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
13
bende bir motorcu olarak ekip içinde yeralmaktan mutluluk duyacağım

davetiye için %30 indirim aldım ama siz verecekseniz isterim
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fuar biletlerinizi motosiklet.net sitesi olarak sizlere ücretsiz temin ediyoruz.
Aşağıdaki iletişim adreslerinden bize ulaşmanız yeterli.
Ayrıca pazar günü fuara gidecek arkadaşlar, pazar günü sabah saat 11:00 dolmabahçe sahilde buluşuyoruz fuara hep birlikte gideceğiz bu buluşmaya katılan herkese fuar bileti verilecek.
Saygılar



SHEMOTO:
e-mail ve msn: [email protected] ve [email protected]
telefon iletişimi: öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 19:00-21:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi İSTANBUL/Yeşilköy

SKULLHUNTER:
e-mail ve msn: [email protected]
telefon iletişimi :öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 18:00-19:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi merkez ofis: ISTANBUL/ Beşiktaş/ Barbaros Bulvarı

ZUHTUPASA
e-mail ve msn: [email protected]
telefon iletişimi: öğlen 12:00-13:00 arası ve akşam 19:00-21:00 arası
e-mail ve msnden telefon,adres isteyebilirsiniz
davetiye teslimi İSTANBUL/Altunizade
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar kimse bileti nereden alabileceğimizi yada fiyatını bilmiyormu_?
buraya kadar okudum kimse bilmiyor.lütfen yardımcı olun bu fuarı kaçırmak istemiyorum.nerelerden nulabiliriz bu biletiiii
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
m0t0rcu' Alıntı:
arkadaşlar kimse bileti nereden alabileceğimizi yada fiyatını bilmiyormu_?
buraya kadar okudum kimse bilmiyor.lütfen yardımcı olun bu fuarı kaçırmak istemiyorum.nerelerden nulabiliriz bu biletiiii

herhangi bir motosiklet galerisinden ücretsiz olarak temin edebilirsin. bulamazsan dolmabahçe'de site tarafından dağıtılacak, yine olmazsa artık kapıda 5ytl sanırım bilet.
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85



Kapıdan satılan bilet fiyatlarını merak eden arkadaşlarım,

Bizler bilet fiyatı açıklamasının İnterteks Fuar şirketinin en yetkili ağzından(Sayın Bennan Tokdemir-Motosiklet2006 nickli üyemiz) yapılmasını bekledik.

Kendileri henüz açıklama yapmadılar. Pazartesi fiyatlar açıklanacakmış. Bize ulaşan en son bilgi bu yönde.

Geçen sene kapıdan satışı yapılan biletlerin fiyatı 20YTL idi. Bu sene 5YTL ye düşeceğini sanmıyorum.

Bu yüzden site üyelerimize ayrıcalık olarak sunduğumuz fuar davetiyelerinizi daha önce davetiyelerin nasıl dağıtılacağını açıklamış olduğum mesajımı(msg NO:2) takip ederek almanızın mantıklı olacağı kanaatindeyim

sevgiler, saygılar :bestmt:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Arkadaşlar fuar günü geldi çattı fuarın ilk gün için birşeyler yapmak nasip olurmu acaba??

Ne dersiniz??
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
davetiyemi aldım başta ***shemoto*** olmak üzere organizasyonda emeği geçen tüm aileye teşekkürler fuar alanında bir arada olabimek dileğiyle :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
1
bisiklet firmaları

Herkese Merhaba...benim ilk mesajım.bende bir iki teker tutkunuyum.
ama şu an sadece motorsuz olanına sahibim:pale:
Benim merak ettiğim eskiden bu fuarlarda bisiklet standlarıda olurdu,bu fuarda da bu sözkonusumu acaba?
birde ben istanbul dışından gelicem,trenden inip direk fuara gitmeyi planlıyorum.acaba fuar alanından davetiye temin edebilirmiyim?
yardımcı olursanız çok sevinirim.
tekrar herkese merhaba...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
27
ankaradan 4 arkadaş geleceğiz. nasıl bilet alıcaz. maillerini msn ye ekledim ama cevap gelmedi. görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst