motorumu cok özledııım....

Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
biter dostum benim biteli 13 ay oldu bazen keşke hiç bitmeseydi dedeğim oluyor hem tadını çıkar bir daha istesen bile o nizamiyeden içeri giremiyeceksin;)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
336 gün mü?
Adam mı öldürdün ? :)
Ben askerde 320 şafak sayarken yatağımı değiştirmiştim
Kafamı yastığa koydum zibidinin biri bişiler yazmıs ranzaya
"Şafak 45 biter mi?" yazmış
Kafayı yicektim o vakit.
Ama bitiyor işde.
Askerlikte bitiyor
Aşklarda bitiyor
Hayatta bitiyor..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
122
hayırlı teskereler jawa hastalığı başka oluyo yaa bnde çok sewiyorm bu jawaları. Abi güzel motorun varmışş walla allah kaza bela vermesin...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı tezkereler

Motor hasreti bir türlü bastırılır ya(diyene bak!;2 gün binmesem bir bahane ile binmeye uğraşıyorum) manevi değeri olan şeylerin hasreti biraz zor bastırılır

Neyse moral bozmayalım :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hayırlı teskereler senin yaşadığın özlemi bende yaşıcam bakalım motorsuz geçen askerlik günleri nasıl oluyormuş ben bi kaç foto değil albümü götürsem yetmez ama yaa :salut::salut:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
yaaaa biz napalım daha 2008 kasım 20 de şafak saymaya başlıcaz :pr::pr:

Hayırlı tezkereler :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
way be yazıları okurken asker anıları depreşti şimdi çağırsalarda tekrar gitsem

olmazmı(yanlız alt devre olrak gitmem:queen:)


kış günü soğukta gece 3.30 5.30 nobeti tutuyoruz benim piç dedeyle

yanılmıyorsam benim şafak 300 küsür dedenin şafağı söyleyisi alımdan hiç gitmez

torun bu şafak var ya bu şafak gördünmü bak benim için doğuyor demişti 5.30da

nöbet bitti adam bi duş aldı sivileri giydi sinek kaydı bi traş oldu sonra verdiler

eline teskereyi ben arkasından bakışım küçük emrahı andırırcasınaydı



nese sana HAYILI TESKERELER:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallaa ilk orta okuldaki 3 yılı sorun ettim, geçermi 3 yıl dedim, liseye gidicem ya..
Şimdi ortaokuldaki günlerimi özlüyorum..
Sonra çok istediğim liseye başladım.. 4 yıl geçermi bee dedim stres yaptım.. Liseyi daha da bi özlüyorum..
Ünivi sorun yaptım bitti onu da özlemiyo değilim...
En son işyerimi sorun ettim.. Ben 1 yıl çalışmam burda dedim ne bu? 2 yılımı doldurdum hala devam.. Çıksam onu da özleyeceğim kesin..

Ya ben özlemeyi çok seven biriyim.. Ya da herkes gibi bitermi bitermi diye kendimi sıkmaktan çok hoşlanıyorum..

Sana da hayırlı teskereler dilerim.. Tadını çıkarmaya bak, elbet bitecek ve sende özleyeceksin.. Güzel anılar edinmen dileğiyle.. :rendeer:

moral verdıgın için cok sağol aplacıım....aslında sorun etmıyorumda....sadece motorumu cok özledıııııııııııııııım....:pale::pale:

Biter kardeşim biter :p

Motorun da güzeLMiş hee :)
tabı guzeldır abıcım benım motorum....o benım herseyım....maşallah de abıcım....
hele askerlık bıtsın dahada guzel olucak....:rendeer:

vay kardeşim vah çok üzülüyom sana hayırlı teskereler ne diyim
niye üzülüon abı yaw....:silent:
sağolasııın....
şafak 300 baska yoook :p:p

Yahu sen ne zaman gittin askere F.r.. ,hayırlı teskereler,iyi bayramalar.

http://www.motosiklet.net/forum/taz...nde-artik-musade-isteyim-askerlik-geldii.html

buraya bı bak abı....
sağol abı...senın ailenın ve tum sevdıklerınınde bayramı kutlu mutlu olsuun....

336 gün mü?
Adam mı öldürdün ? :)
Ben askerde 320 şafak sayarken yatağımı değiştirmiştim
Kafamı yastığa koydum zibidinin biri bişiler yazmıs ranzaya
"Şafak 45 biter mi?" yazmış
Kafayı yicektim o vakit.
Ama bitiyor işde.
Askerlikte bitiyor
Aşklarda bitiyor
Hayatta bitiyor..

seri katilim abii....
bende safak 380 derken yatak değiştirdim...benım ranzadada safak dogan gunes diooo :salut::salut:

hayırlı teskereler :cat: motorun guzelmıs gelınce 4 zamana gecersın artık
sağol kardes daha ıyısı senın olsuun....
cavanın dört zamanına gecmem....hatta beyınlısıne bıle gecmem...platınlı bana yetıyor....ha bı 4 zamanlı racing olursa ıı olur...hatta olcakta yanıı....:wiinkk:

hayırlı teskereler jawa hastalığı başka oluyo yaa bnde çok sewiyorm bu jawaları. Abi güzel motorun varmışş walla allah kaza bela vermesin...
sağol dostum daha ıysıı sizlerın olsun...ben o cavamı adanadan ank ya bınerek getırdım...ve hayatımın sonuna kadarda bu motora bınecem....

Hayırlı tezkereler

Motor hasreti bir türlü bastırılır ya(diyene bak!;2 gün binmesem bir bahane ile binmeye uğraşıyorum) manevi değeri olan şeylerin hasreti biraz zor bastırılır

Neyse moral bozmayalım :)
vala hıcte moralım bozulmuyor...ben sivilde sondaj operatörü oldugum ıcın devamlı sehır dısına cıkardım....yanı sivildede hasretlık vardı burdada...pekte sorun etmıyorum yanı...alıskınım bu duruma....

hayırlı teskereler senin yaşadığın özlemi bende yaşıcam bakalım motorsuz geçen askerlik günleri nasıl oluyormuş ben bi kaç foto değil albümü götürsem yetmez ama yaa :salut::salut:
yaşa yaşa da gör bakalım hasretlıgı....
aslında askerlık yaptıgın yerde mt den bırısı olursa cagır gezın bının....
valla erzıncanda yok kımse....baslıkta acmıstım...kımse cıkmadı erzıncanda....ama bı motoruc komtan var...onada yanasmaya korkuyooom.... :cherry::cherry:

yaaaa biz napalım daha 2008 kasım 20 de şafak saymaya başlıcaz :pr::pr:

Hayırlı tezkereler :rendeer:
torun yapma sorun geceler uzun....falan filan işte...bende kasım 17 dedım mıı evdeyım...hata 7 gun ödülğü alırsam daha erken olucam....

way be yazıları okurken asker anıları depreşti şimdi çağırsalarda tekrar gitsem

olmazmı(yanlız alt devre olrak gitmem:queen:)


kış günü soğukta gece 3.30 5.30 nobeti tutuyoruz benim piç dedeyle

yanılmıyorsam benim şafak 300 küsür dedenin şafağı söyleyisi alımdan hiç gitmez

torun bu şafak var ya bu şafak gördünmü bak benim için doğuyor demişti 5.30da

nöbet bitti adam bi duş aldı sivileri giydi sinek kaydı bi traş oldu sonra verdiler

eline teskereyi ben arkasından bakışım küçük emrahı andırırcasınaydı



nese sana HAYILI TESKERELER:rendeer:
cok goymustur abı yaw...biliyom yanı....
benım bı toprak vardı 86/3 arkasına bakmadan gıttı....

hayırlı tezkereler olsun asker :)

sağolasın abı....cümlemize....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst