motorumu cok özledııım....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerdesın lan jawa gelde ecuk gezelım....benı bıraktın gurbet ellere.....

nbr arkadaslar...yaw bu askerlık ne zaman bıtecekte ben kavusacam cavama.... :salut::salut::salut:
safakta 336....vay be bıter mı :silent::silent::pr::pr:


cavaaaaaaaaaaaaaaa
anca resımlere bakıp kendımı avutuyoom...resımlerde olmasaydı kacardım vallaha....

Shot at 2007-07-20

Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bahadinli, şafak sayma geçmez ; akışına bırak ,bulunduğun ortamdan zevk almaya çalış , şimdiden hayırlı tezkereler:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende zaten saymıom ki...
336 dedıgım dogru yalan mı onuda bılmıoom....attım kafadan....
zaten burda devrecılıkte yook....baya zevk alıom yanıı....
sağol dostum...tsk ler....
::asker:: ::asker::
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kafana takma paşam..Sayıl günlerdir bir bakasın bitmiş.Bak benim askerlik biteli 15 sene (365 X 15) olmuş..Dediğim gibi kafana takma..Kepten başka...:p
Hayırlı teskereler sana babocan..::asker::::asker::::asker::
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
geçer hocam geçer neler geçmiyo ki bu hayatta allah yardımcın olsun bak benim motorum bile yok fotoğraflarına bakacak bende sizinkilere bakıyorum inşallah bir gün benim de olur:salut:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
günün çok torun yapma sorun geceler uzun ötmez borun :p asker sözlerinden bitanesi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kafana takma paşam..Sayıl günlerdir bir bakasın bitmiş.Bak benim askerlik biteli 15 sene (365 X 15) olmuş..Dediğim gibi kafana takma..Kepten başka...:p
Hayırlı teskereler sana babocan..::asker::::asker::::asker::


Bitecegı gunu dört gözle beklıom abı yaa....kafaya takacak baska bısey yokkı....mecbur kep takacaz....
sağol abı...tsk lerr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçer hocam geçer neler geçmiyo ki bu hayatta allah yardımcın olsun bak benim motorum bile yok fotoğraflarına bakacak bende sizinkilere bakıyorum inşallah bir gün benim de olur:salut:

kusura bakmayın gec oldugu ıcın cvp veremedım....
sağol abıde.....ınsan bır seyın kıymetını ondan ayrılınca daha cok anlıyor...senınde sımdı motorun olsa ve ondan ayrı kalsan suankınden daha cok özlersın onuu....
inş ıstedıgın motora kavusursuun....:cat:

allah kavuşturur inşallah

İnş....amiiiiiiiiiin......yaza kavusuom yaw....temmuza.....:salut:

günün çok torun yapma sorun geceler uzun ötmez borun :p asker sözlerinden bitanesi
muhahahhaa.....devamınıda söleyımı abıcım...... :queen::queen::queen:

::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Temmuza bir şey kalmamış desem güvenecen ama sayılı gün çabuk geçer de bindiğin günde askerliği unutursun. Şanslısın temmuzda geliyorsun sezonun ortası benim oğlanda kaçacam dedi ama motor kaçmıyor sen niye kaçıyorsun dedim. Temmuzda geldi paşalar gibi binmeye başladı.

Hayırlı tezkereler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tez kavuşursun inşAllah..

valla abı teskereyı hiç düşünmüoom....temmuz ayı gelıpte izine bı gıdeyım yeter.....o 20 gunde 5000 km yapmazsam bende neyim....:bounce:

Temmuza bir şey kalmamış desem güvenecen ama sayılı gün çabuk geçer de bindiğin günde askerliği unutursun. Şanslısın temmuzda geliyorsun sezonun ortası benim oğlanda kaçacam dedi ama motor kaçmıyor sen niye kaçıyorsun dedim. Temmuzda geldi paşalar gibi binmeye başladı.

Hayırlı tezkereler.
valla abı şu resımler olmasa aklımda kacmakta var....bıde gözum arkada kaldı...babama hiç guvenmıom satar matar dıye.....ama bende motorun ruhsatı yanıma aldım....buraya gelmeden öncede motoru sagını solunu bı guzel bozdum...yanı benden baskası o motorları calıstırmaz....
inş yaza kadar değiştirdigim yerlerı unutmam....ya bende calıstırmazsam nolcek....:queen::queen:
sağol abii....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı teskereler ...... Motorun yatsın..Sen aklına takma ki günler çabuk geçsin..... :cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
seni çok iyi anlıyorum.motorumu aldıktan 3-4 ay sonra 1 haftalık bir tatile çıkmıştım.tatilim resmen zehir oldu bana:)geldiğim gibi atladım motoruma turladım.inşallah biran önce kavuşursun motoruna.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı teskereler ...... Motorun yatsın..Sen aklına takma ki günler çabuk geçsin..... :cat:
sağol abı....abı resımlerımı de görunce daha beter özluom motoru yaw...bıdaha bakmayacam zaten resımlere..... :salut::salut:

seni çok iyi anlıyorum.motorumu aldıktan 3-4 ay sonra 1 haftalık bir tatile çıkmıştım.tatilim resmen zehir oldu bana:)geldiğim gibi atladım motoruma turladım.inşallah biran önce kavuşursun motoruna.
bende öle olduydu...dagıtım ıznımde...yagmur yagdıydı ank ya...ama genede bıdnım motora....napıyım dayanadım....karda kısda olsa genede bınerım vlaa.... napak ask bu laftan anlamıokii....:) motor askı yanııı
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Vallaa ilk orta okuldaki 3 yılı sorun ettim, geçermi 3 yıl dedim, liseye gidicem ya..
Şimdi ortaokuldaki günlerimi özlüyorum..
Sonra çok istediğim liseye başladım.. 4 yıl geçermi bee dedim stres yaptım.. Liseyi daha da bi özlüyorum..
Ünivi sorun yaptım bitti onu da özlemiyo değilim...
En son işyerimi sorun ettim.. Ben 1 yıl çalışmam burda dedim ne bu? 2 yılımı doldurdum hala devam.. Çıksam onu da özleyeceğim kesin..

Ya ben özlemeyi çok seven biriyim.. Ya da herkes gibi bitermi bitermi diye kendimi sıkmaktan çok hoşlanıyorum..

Sana da hayırlı teskereler dilerim.. Tadını çıkarmaya bak, elbet bitecek ve sende özleyeceksin.. Güzel anılar edinmen dileğiyle.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst