Foruma bu yaziyi yaziyorum/yazdim/gondericem..
Bu satiri da okuyorsaniz basarmisim demektir!
Yarın 2t eksoz yapma niyetindeyim. Saatlerdir nasıl daha iyi eksoz yapabilirim diye araştırıyorum. Arka planda ise Neşet Ertaş çalıyor. Balkondayım bir yandanda sigara keyfi. Hayat bana güzel. :mrgreen:
Buyrun sizinde geceniz güzel olsun.
https://www.youtube.com/watch?v=YXtBlJB2Udk