motorcuların şu anda yaptıkları

Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Kızmayın klasik alone.
3JU9IM.jpeg
[/url][/IMG]
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Yarın 2t eksoz yapma niyetindeyim. Saatlerdir nasıl daha iyi eksoz yapabilirim diye araştırıyorum. Arka planda ise Neşet Ertaş çalıyor. Balkondayım bir yandanda sigara keyfi. Hayat bana güzel. :mrgreen:

Buyrun sizinde geceniz güzel olsun.

 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Yarınki piyasalar için çalışmaya çalışıyorum, aslında yorgunluktan uyumalıyım ama o da yok maalesef ve inceden uykuya hazırlık..
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Yabancı bi ablanın üüstüne motor kredisi çekmeyi planadım yarın.Acaba verirler mi diye düşünüyorum.
 
Katılım
17 Şub 2017
Mesajlar
21
mortal kombat'ın meşhur soundtrack ini dinlerken dün neden nasıl kaza yaptığımı düşünüyorum :pr:

fight!
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
youtube açtım,Aerosmith-crazy dinliyorum...Gençliğimin şarkısıdır.Crayng-crazy-amazing, kliplerine ayrı hastaydım,özellikle kliplerde oynayan hatuna...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Work Work Work :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Foruma bu yaziyi yaziyorum/yazdim/gondericem..
Bu satiri da okuyorsaniz basarmisim demektir!
 
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
48
Motorumu sattım... Hala iyi mi yaptım kötü mü diye düşünüyorum. Bir de koyduğumun 3. günü fln gitti fiyatı şişirmemiştim. Şimdi nasıl yeni motor alacağım ben? :(((
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Okuldan geldim ve Adana sıcağında üzerime yapışmış bulunan ekipmanları spatula vasıtasıyla çıkarmaya çalışıyorum. (Birazcık abartılmıştır)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst