- Katılım
- 15 Tem 2014
- Mesajlar
- 1,037
Forumda düzgün başlık arıyorum 
Alarm sesimdir kendileri. Güne böyle zımba gibi başlama olamaz.youtube açtım,Aerosmith-crazy dinliyorum...Gençliğimin şarkısıdır.Crayng-crazy-amazing, kliplerine ayrı hastaydım,özellikle kliplerde oynayan hatuna...
MANOWAR dinliyorum. Albüm fotoğrafındaki türk bayrağını kesin...
https://www.youtube.com/watch?v=UKaoWWC9COQ