motorcuların şu anda yaptıkları

Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
hamsterlı sitelerde geziyorum 26 yaşında yalnız bir bey olarak hamster alacağım da:cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
uzaktan motoru kesiorum, jeep parketmiş onune tam gozukmuyor,
çakalın biri gelip goturmese bari,
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
1 ay önce yeni motor aldım. Trafik sigortası, mtv, motorun parası derken şimdi de çanta demiri, orta sehpa, motor koruma demiri, topcase derken iliğime kadar sömürüldüm. Bir de üstüne bakıma soktum. 20 TL lik benzin atayım dedim 4 lt bile olmadı. Paranın değeri kalmamış be abi:farao:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
188
Titreşimsiz 125-150 cc az yakan çok kaçan çinlilere bakıyorum.

Cub motordan sıkıldım 5 yıldır(gerçi idare ediyor kerata)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
world of tanks oynuyorum, tier 8 deyim ve buralara gelmek hiçte kolay olmadı. is-3 aldım ama bu ağaca yürü derken kimse bana bu tankın isabeti berbat demedi. karşımda tanka atıyorum ve top saçma sapan yerlere gidiyor pişmanım.

tek tesellim ağacın sonundaki is-7
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Marketten aldığım çerez,nuga,gazoz üçlüsüyle belgesel,ekonomi kanalı ile müzik kanalı arasında gidip geliyorum.

Her zamanki gibi bloomberg ht yi seçicem.
Gece güzel programlar oluyor.

80 günde devrialem
Herşey bu masada
Avustralya best home
Master chef
Herşey bu masada

Nasılda ezberlemişim bir uydulu kasa alamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst