Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yarın 2t eksoz yapma niyetindeyim. Saatlerdir nasıl daha iyi eksoz yapabilirim diye araştırıyorum. Arka planda ise Neşet Ertaş çalıyor. Balkondayım bir yandanda sigara keyfi. Hayat bana güzel. :mrgreen:
youtube açtım,Aerosmith-crazy dinliyorum...Gençliğimin şarkısıdır.Crayng-crazy-amazing, kliplerine ayrı hastaydım,özellikle kliplerde oynayan hatuna...
Motorumu sattım... Hala iyi mi yaptım kötü mü diye düşünüyorum. Bir de koyduğumun 3. günü fln gitti fiyatı şişirmemiştim. Şimdi nasıl yeni motor alacağım ben? ((