Motorcular 5'e ayrılır.

Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Dikiz aynanızda belirmeleriyle, kalın arka tekerleğini görmenizin bir olduğu, bu sırada çıkan tiz sesin motordan mı yoksa yırtılan havadan mı kaynaklandığını anlamadığınız, hayalgücünüzü zorlayan renk ve desenlerin motorun yüzeyinden bir deri hastalığı gibi sürücünün mont ve kaskına sıçradığı, kısa gidonu tutmak için kocaman benzin deposunun üstüne yatan ve motorunun aerodinamik tasarımı ile bütünleşenler.


ahanda bu resmen benim yayhuu:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
yaw en sonunda büyütücem motoru yaw... bu nu kullanayımda para biriktirmeye başladım alıcam böle bişey arabayı bırakmaktan korkuyorum
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
eksiksin dostum, bir de benim gibi naked çılar vardır. street fight hayranıdırlar. şehir içinde yeşil ışıkları kovalarken havayı bedenleriyle yarıp geçerlerken renkten öte manevraları ve trafikteki özsezileriyle ortaya çıkarlar. ayrıca onlar "racengçi" lerin giremediği yollara endurocu veya krossçular kadar olmasa bile gözüne kestirdiği her yere çıkıp inerler. tork ve gücün birleştiği makinlarının üstünde birer kırlangıç gibidirler...



işte en güzel tanım bu bence:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Motorcular çarptıkları cismin keskinliğine bağlı olarak 5'ten fazla parçaya da ayrılabilir.
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
bide custom choppercılar war adeta dala tutunmuş maymun misali hani... :):):)
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
bende racing grubuna girenlerdenim motorun sesini duymam gerek rüzgarla bir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst