Motorcular 5'e ayrılır.

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ONLARI NASIL TANIYACAKSINIZ?

ENDUROCU

İnce, dişli tekerler ve yüksek amartisörler arasına yerleştirilen küçük, hafif ama güçlü motorların üstünde dik oturan, rengarenk kasklarının ağız kısmı Dark Wader'a benzeyen, kayak kıyafetlerini andıran giysileri kışın çamur, yazın toz içinde olanlar.

TOURİNGCİ

Hemen hemen aynı yükseklikte, daha büyük hacimli motorların daha ağırbaşlı renk ve desenlerin süslediği saç plakalarla korunduğu, çamurluk ve teker mesafesinin endurodaki kadar fazla olmadığı, üstündeki çantaların çokluğundan, uzaklara gittiğini anladıklarınız.

CHOPPERCI

Ayaklarını rahatça ileriye uzatmış, kollarını biraz sonra uçacakmış gibi iki yana açmış yüksek gidonu tutan, siyah ve deri giysili, duyabileceğiniz en güzel motor sesini dinletecek ve gözlerinizi kromaj parıltılarına boğacak kadar sakin bir hızda ilerleyen, ifadesiz yüzünü görmenizi sağlayacak yarım kaskıyla alçak motosikletlere binenler.

RACİNGCİ

Dikiz aynanızda belirmeleriyle, kalın arka tekerleğini görmenizin bir olduğu, bu sırada çıkan tiz sesin motordan mı yoksa yırtılan havadan mı kaynaklandığını anlamadığınız, hayalgücünüzü zorlayan renk ve desenlerin motorun yüzeyinden bir deri hastalığı gibi sürücünün mont ve kaskına sıçradığı, kısa gidonu tutmak için kocaman benzin deposunun üstüne yatan ve motorunun aerodinamik tasarımı ile bütünleşenler.

SCOOTERCI

Montlarının arkasında bilmemne kurye;pizza ekspress; gibi yazılar bulunanlar, küçük tekerlerine karşın vahşi görünümlü karoserlerin üstünde otomobil sürücüleriyle dalga geçer gibi hızla ilerleyenler. Bir de giderek çoğalan, spor giyimli, zaten yakın olan ev-işyeri mesafesini dadikalarla sınırlamanın mutluluğu yüzlerinden okunanlar.

Alıntıdır yazanların ellerine sağlık.
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte ben o racing bölümüne aitim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi eline sağlık sankii bendee artıkk o racing bölümdeyim mi ne =)
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
eksiksin dostum, bir de benim gibi naked çılar vardır. street fight hayranıdırlar. şehir içinde yeşil ışıkları kovalarken havayı bedenleriyle yarıp geçerlerken renkten öte manevraları ve trafikteki özsezileriyle ortaya çıkarlar. ayrıca onlar "racengçi" lerin giremediği yollara endurocu veya krossçular kadar olmasa bile gözüne kestirdiği her yere çıkıp inerler. tork ve gücün birleştiği makinlarının üstünde birer kırlangıç gibidirler...




gibi....

ve yağmurlu, fırtınalı bir günde;

 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Güzel betimlemeler.

Paylaşım için teşekkürler.

Her motorun ayrı bir tadı var.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
asım kesınlılkle katılıorum...hepsınıde denemek ıstıoyrum bakalım nasıl olcak o ayrı mesele...:p
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben bu sene Scooterciyim, seneye bu zamanlar inşallah Race olacak.
Gerçi turing lerde hoş ama gönlüm race den yana:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eksiksin dostum, bir de benim gibi naked çılar vardır. street fight hayranıdırlar. şehir içinde yeşil ışıkları kovalarken havayı bedenleriyle yarıp geçerlerken renkten öte manevraları ve trafikteki özsezileriyle ortaya çıkarlar. ayrıca onlar "racengçi" lerin giremediği yollara endurocu veya krossçular kadar olmasa bile gözüne kestirdiği her yere çıkıp inerler. tork ve gücün birleştiği makinlarının üstünde birer kırlangıç gibidirler...




gibi....

ve yağmurlu, fırtınalı bir günde;


usta senin isim neydi:silent:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
scooter kullanan sadece pizzacılarmı saçma olmuş bence... nexus , burgman,runner...... kullananlar neci ozaman?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
eksiksin dostum, bir de benim gibi naked çılar vardır. street fight hayranıdırlar. şehir içinde yeşil ışıkları kovalarken havayı bedenleriyle yarıp geçerlerken renkten öte manevraları ve trafikteki özsezileriyle ortaya çıkarlar. ayrıca onlar "racengçi" lerin giremediği yollara endurocu veya krossçular kadar olmasa bile gözüne kestirdiği her yere çıkıp inerler. tork ve gücün birleştiği makinlarının üstünde birer kırlangıç gibidirler...

bende hani naked street nerde dicektim çok güzel yazmışın tebrikler arkadaşım

ayrıca burgman ve benzeri kullanalar scooterci ya çok kızacak :queen:

eline sağlık evren .......
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha alıntı alınmayın arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst